خانهاخبار
ال جی G6 در نسخه‌های ضعیف‌تر نیز معرفی می‌شود

ال جی G6 در نسخه‌های ضعیف‌تر نیز معرفی می‌شود

طبق ادعای منابع آگاه، ال‌جی علاوه بر پرچمدارش، جی6، نسخه‌های جانبی و ضعیف‌تری نیز تولید می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این محصولات در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شوند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

پرچمدار پیشین ال‌جی، جی5، خاطره خوشی برای کره‌ای‌ها رقم نزد؛ این گوشی در حالی با قطعات ماژولار روانه بازار شد که هنوز تکنولوژی ماژولار به بلوغ نرسیده بود و استقبال قابل‌توجهی هم از سوی کاربران نشد. خوشبختانه ال‌جی بدون هیچ پافشاری‌ای عطای ماژولار را به لقایش بخشید و حالا جی6 را با بدنه مرسوم تولید می‌کند. همان‌طور که مدتی است تولید نسخه مینی یا کامپکت میان پرچمداران مرسوم شده، پرچمدار ال‌جی هم برادران کوچک‌تر و نسخه‌های ضعیف‌تری دارد که همزمان با آن رونمایی می‌شوند. در ادامه جزئیات بیشتری را از میان‌رده‌ها و بالارده‌های جدید این کمپانی در اختیارتان قرار می‌دهیم. تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

منابع معتبر ادعا می‌کنند ال‌جی تعدادی نام را برای گوشی‌هایش تجاری‌سازی کرده است که از جمله آن‌ها باید به Compact، Lite، Hybrid، Prix، Forte، Fit، Young و Sense اشاره کرد. شایان ذکر است که کمپانی‌ها تعدادی نام را ثبت می‌کنند اما مسلما از همه آن‌ها برای ساخت اسمارت‌فون استفاده نمی‌کنند. البته پیش از این هم ال‌جی سابقه مشهودی در زمینه تولید نسخه‌های مینی یا ضعیف‌تر برای پرچمدارانش دارد؛ به عنوان مثال باید به جی2 مینی، جی‌3 اس و جی5 اس‌ای یا سری جی پرو لایت اشاره کرد.

از جمله اطلاعاتی که تاکنون از جی6 به بیرون درز کرده باید به مقاومت در برابر آب، پردازنده اسنپدراگون 821، نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل اشاره کرد. اگر از بین اسم‌هایی که در بالا آوردیم، لایت انتخاب شود احتمالا اسمارت‌فونی با نمایشگر 5.7 اینچی اما مشخصات ضعیف‌تر باشد؛ در حالی که اگر کامپکت انتخاب شود قطعا سایز نمایشگر هم همراه با مشخصات سخت‌افزاری کاهش می‌یابد. البته دقت داشته باشید که این‌ها فعلا در حد حدس و گمان است و اطلاعات دقیق‌تر در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

image

ال‌جی از پرچمدار و نسخه‌های جانبی‌‌اش در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017، رونمایی می‌کند. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا شکست جی‌5 را جبران می‌کند؟ شما چه انتظاری از جی‌6 دارید؟ آیا جایی برای این گوشی یا نسخه‌های جانبی‌اش در سبد خریدتان در نظر می‌گیرید؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سجاد جان حق با شماست اینم مثل g5 فروش پایینی خواهد داشت.
حمید جان شما زیاد امیدوار نباش مطمئنا اس۸ پرفروشترین گوشی سال میشه.هر وقت یک میانرده سامسونگ دستت گرفتی بیا در مورد سامسونگ نظر بده پرچمدارش پیشکش

حمید

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
امیدوار نباش چون عین اس 7 تو زرد از آب در می یاد سامسونگ اس هزارشم بی کیفیته

seybey77

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
من که خیلی به گلگسی اس 8 امیدوار تر هستم