خانهاخبار
گوشی Honor 8 Lite معرفی شد

گوشی Honor 8 Lite معرفی شد

مشخصات سخت افزاری، تصاویر و قیمت گوشی جدید برند آنر، Honor 8 Lite توسط چند سایت فلاندی مشخص شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

همانطور که چندی قبل برایتان گفتیم، گوشی جدید برند چینی آنر، آنر 8 لایت با مشخصات فنی میان‌رده و ضعیف‌تر شده نسبت به نسخه اصلی آنر 8 بالاخره در چند سایت فلاندی رخ نشان داده است.

گوشی هوشمند آنر 8 لایت در قسمت سخت افزاری شباهت زیادی به هوآوی پی 8 نسخه 2017 دارد و در قسمت طراحی نیز همچنان تا حدود زیادی اصلت آنر 8 را حفظ کرده است.

از مشخصات سخت افزاری Honor 8 Lite باید به پردازنده هشت هسته‌ای کرین 655، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LTPS با وضوح تصویر فول اچ دی همراه با شیشه 2.5D، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 همراه با فلاش ال ای دی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره داشت.

آنر 8 داری ابعاد 147. در 72.94 در 7.6 میلی‌متر و وزن 147 گرم خواهد بود. لازم به ذکر است که آنر 8 لایت قرار است به صورت اولیه با رنگ مشکی و سفید عرضه شود و در اواخر ماه مارس مصادف با اواسط فروردین ماه 96 در رنگ طلایی و آبی یاقوتی نیز عرضه گردد.

پیش فروش گوشی هوشمند Honor 8 Lite در کشور فلاند با قیمت 269 یورو  آغاز شده است. همچنین زمان عرضه هوآوی آنر 8 لایت 17 فوریه مصادف با 29 بهمن ماه اعلام شده است اما هنوز شرکت هوآوی در رابطه با عرضه این تلفن هوشمند در دیگر بازارها صحبتی نکرده است.

نظر شما در مورد آنر 8 لایت چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (253 نظر)

narges

۱۳۹۸/۳/۲۸
باید ریستش کنی مال منم همین جوری شده بود ریست کرد درست شد

narges

۱۳۹۸/۳/۲۸
سامسونگ 5

narges

۱۳۹۸/۳/۲۸
پیشنهاد میکنم حتما بخرین مثل موبایل های قبلی هواوی نیستش خیلی این یکی عالیییییییه

Mp

۱۳۹۸/۳/۱۹
منم همین گوشیو سال 96 خریدم خیلی عالی و خوبه نه هنگ میکنه نه باطریش الکی مصرف میشه آپدیتشم کردم اندرویدش شد هشت و عالی تر شد خیلی فوق العادس?

حسین

۱۳۹۸/۲/۶
سلام گوشی هانر ۸ لایت سنسور ژیروسکوب داره