خانهاخبار
نینتندو سالی ۳ بازی موبایل عرضه می‌کند

نینتندو سالی ۳ بازی موبایل عرضه می‌کند

بعد از افزایش ارزش سهام شرکت Nintendo در پی عرضه بازی جدید Super Mario Run در آی‌اواس، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد نینتندو سالی ۲ یا ۳ بازی موبایل عرضه می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۴

شرکت ژاپنی نینتندو در حال تجربه کردن روزهای خوبی است. این شرکت اواخر سال گذشته اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۷ دو یا سه بازی موبایلی عرضه خواهد کرد. یکی از این بازی‌ها که از همین هفته، ۲ فوریه، عرضه آن شروع می‌شود بازی Fire Emblem: Heroes است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس در دسترس خواهد بود. بازی بعدی این شرکت به احتمال زیاد Animal Crossing خواهد بود که ساخت آن تایید شده اما تا اطلاع ثانوی انتشار آن به تاخیر افتاده است.

بازی سوم نینتندو احتمالا اواخر سال ۲۰۱۷ در حالی منتشر شود که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نام و مشخصات آن ارائه نشده است. تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل شرکت نینتندو، در کنفرانسی اعلام کرد که شرکت متبوعش که با سوپرماریو رسما به بازار بازی‌های موبایل وارد شده است قصد دارد از این به بعد سالی ۲ یا ۳ بازی موبایل عرضه کند.

بازی Super Mario Run تا به حال تنها برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شده است و کاربران اندروید باید تا انتهای ماه مارس برای تجربه این بازی صبر کنند. بازی جدید سوپرماریو شامل چند مرحله رایگان است و بعد از آن از کاربران تقاضای پرداخت ۹.۹۹ دلار برای باز کردن ادامه مراحل می‌کند. طبق آمار اعلام شده تا به حال تنها ۵ درصد از کاربران حاضر شدند بعد از تمام کردن مراحل رایگان این مبلغ را پرداخت کنند، اما همین مقدار کم هم باعث شده است تا سهام شرکت نینتندو رشدی ۵۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

image

بازی جدید نینتندو، یعنی Fire Emblem: Heroes، نیز یک بازی نقش آفرینی رایگان است که شامل بسته‌های خرید درون برنامه‌ای است که می‌تواند به پیشرفت این شرکت و افزایش درآمد آن بیانجامد.

در کنار بازی‌های موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس این شرکت ژاپنی خود را برای عرضه گسترده کنسول جدید خود، نینتندو سوییچ، در ماه مارس آماده می‌کند. طبق گفته‌های کیمیشیما بیش از ۷۰ شرکت بازی‌سازی با بیشتر از ۱۰۰ عنوان آماده رونمایی از این کنسول بازی هستند.

شما آینده این شرکت قدرتمند ژاپنی را چگونه می‌بینید؟ آیا نینتندو می‌تواند تلخی کنسول Wii U را فراموش کند و باز هم به دوران اوج خود برگردد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)