خانهاخبار
تاریخ کنفرانس سامسونگ در MWC 2017 مشخص شد؛ تبلت گلکسی Tab S3 در راه است

تاریخ کنفرانس سامسونگ در MWC 2017 مشخص شد؛ تبلت گلکسی Tab S3 در راه است

شرکت سامسونگ به صورت رسمی طی انتشار یک تیزر، تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2017 را اعلام کرده است و نشان داده است که در این رویداد قصد دارد از تبلت گلکسی Tab S3 رونمایی کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

همانطور که می‌دانید، پرچمدار سری کهکشانی کمپانی کره‌ای سامسونگ قرار نیست در کنگره جهانی موبایل معرفی شود اما قرار نیست سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 حضور نداشته باشد یا از محصولی رونمایی نکند چرا که سامسونگ امروز طی انتشار یک تیزر اعلام کرده است که قصد دارد از جدیدترین نسل تبلت‌های خود یعنی گلکسی Tab S3 در رویداد کنگره جهانی موبایل در ماه آینده رونمایی کند.

image

بعد از منتشر شدن تاییده وای فای، بلوتوث و مشخصات سخت افزاری تبلت گلکسی Tab S3، بالاخره سامسونگ با انتشار تیزر رسمی خودش در MWC 2017 نشان داد که به زودی این تبلت معرفی خواهد شد. از مشخصات سخت افزاری این تبلت باید به پردازنده اسنپدراگون 820، صفحه نمایش 9.6 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل، 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

image

در هر صورت، طبق اطلاعات درج شده در تیز باید شاهد بزگراری رویداد اختصاصی شرکت سامسونگ در26 فوریه مصادف با 8 اسفند ماه باشیم. لازم به ذکر است که شرکت‌های هوآوی، ال جی، نوکیا و لنوو نیز در این روز دارای رویدادی اختصاصی برای معرفی محصولات جدید خود هستند.

به نظر شما آیا Galaxy Tab S3 موفق خواهد بود؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)