خانهاخبار
مکالمه رایگان با وایبر بین امریکا و کشورهای ممنوعه

مکالمه رایگان با وایبر بین امریکا و کشورهای ممنوعه

اپلیکیشن ارتباطی وایبر امکان مکالمه رایگان بین آمریکا و هفت کشوری را فراهم کرده که ورود اتباع آنها به ایالات متحده ممنوع شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

راکوتن، مالک ژاپنی اپلیکیشن ارتباطی محبوب وایبر، اعلام کرد این اپلیکیشن در حال حاضر امکان مکالمه رایگان بین امریکا و هفت کشوری را که ورود اتباع آن‌ها به امریکا ممنوع شده، ارائه می‌دهد. این سرویس از طریق Viber Out، که بخش تماس‌های بین‌المللی این اپ است، در دسترس است. کاربران می‌توانند با هر خط تلفن ثابت یا همراه در کشورهای سومالی، سودان، سوریه، ایران، عراق، لیبی و یمن تماس بگیرند. به همین ترتیب، تماس از این هفت کشور به ایالات متحده نیز رایگان است.

image

شرکت Airbnb تلاش می‌کند به مردمی که به دلیل دستور ترامپ جایی برای ماندن ندارند، سرپناهی بدهد و حالا وایبر امکان مکالمه رایگان دوطرفه را فراهم کرده است؛ بدین ترتیب دنیای فناوری سعی می‌کند وضعیت را برای کسانی که تحت تاثیر این قانون قرار گرفته‌اند بهتر کند.

Michael Shmilov، مدیر عملیاتی وایبر، در این مورد گفت: «وایبر همواره متعهد بوده است امکان تماس رایگان و امن را در هر زمان و مکانی برای مردم فراهم کند. در شرایط فعلی، احساس می‌کنیم موظفیم کاربرانمان را قادر سازیم علی‌رغم دوری از هم، به یکدیگر نزدیک باشند.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
مثلا شما رو شنود کنن که چی بشه؟؟؟ اونا باز نمیتونن برامون پرونده باز کنن کلی سوسابقه بزنن

iland

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
سرور اصلى وايبر به اسرائيل منتقل شد، بعد آمريكا با اين ترفند تماس هاى كاربران رو شنود ميكنه

مهدیار تهرانی

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
سلام خدمت دوستان...
واقعا اتباع خارجی فرهنگ بسیار غنی در زندگیشون وجود داره...به دلیل اینکه این چند کشور یکم به مشکل خوردن دیگران که هرکدام از کشورهای مختلف که دارنده نرم افزار یا سایت و شبکه اجتماعی یا هرچیز دیگری هستن قصد دارن به این چند کشور و مردمانش کمک کنن تا یکم از سختی و رنج کشیدنشون کم بشه...واقعا احسنت به فرهنگ و طرز رفتارشون نسبت به روابط و مشکلات انسانی با یکدیگر...مثل مدیر عامل فیس بوک آقای " مارک زوکربرگ " که پنجمین مرد ثروتمند دنیاست چندماه قبل برای مناطقی که در نقطه کور بودن و آنتن اینترنت برای استفاده در موبایل و کامپیوتر نداشتن یک دستگاه مانند ماهواره کاملا رایگان هدیه داد تا مناطقی که افراد فقیر و کم درآمد زندگی میکنن راحت از دنیای اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنن و تمام هزینه تحصیل فرزندانشون و هزینه های بیماران و تمام مخارج دارو و درمان این افراد را به عهده گرفت...
بعضی از کشورها و مردمانش یکم یاد بگیرن بد نیست...ماهم باید نسبت به مسائل و مشکلات انسانی اینطور احساس مسئولیت و همکاری کنیم