خانهاخبار
قیمت تلویزیون‌های فوق باریک OLED ال جی از 33 میلیون تومان شروع می‌شود

قیمت تلویزیون‌های فوق باریک OLED ال جی از 33 میلیون تومان شروع می‌شود

شرکت LG چندی پیش از تلویزیون‌های فوق باریک سری Signature 4K OLED W رونمایی کرد که حالا برای نسخه پایه آن برچسب قیمت 8 هزار دلاری یعنی حدود 33 میلیون تومان در نظر گرفته است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

کمپانی کره‌ای ال‌جی یکی از بزرگان صنعت تولید تلویزیون‌ است. این شرکت در نمایشگاه CES 2017 از تلویزیون‌های فوق باریک سری W رونمایی کرد که تحسین بسیاری از شرکت‌کنندگان را برانگیخت. امروز فروشگاه B&H قیمت این محصولات جدید را مشخص کرده است.

image

طبق اطلاعات منتشرشده، قیمت تلویزیون فوق باریک سری W ال‌جی در اندازه 65 اینچ و ضخامت تنها 2.57 میلی‌متر 7,996 دلار تعیین شده است. همچنین قیمت نسخه بزرگ‌تر این تلویزیون با اندازه 77 اینچ حدود 19,996 دلار اعلام شده است. گفتنی است این تلویزون‌ها همراه با ماژول‌های موردنیاز برای ساندبار Dolby Atmos عرضه شده‌اند.

تلویزیون‌های جدید ال‌جی با ضخامت بسیار پایین و قابلیت‌های ماژولار، انتخابی بسیار مناسب برای افراد حرفه‌ای است. این تلویزیون‌ها از تمام استانداردهای HDR نظیر HDR10، Doly Vision، HLG و Advances HDR پشتیبانی می‌کنند و سیستم عامل آنها WebOS 3.0 ال‌جی است تا کاربران بهترین تجربه را داشته باشند.

image

 قیمت تلویزیون‌های سری C و سری E شرکت ال‌جی طبق اعلام فروشگاهB&H  به شرح زیر است:

  • مدل ۵۵ اینچی از سری C7: 2496 دلار
  • مدل ۶۵ اینچی از سری C7: 3996 دلار
  • مدل ۵۵ اینچی از سری E7: 3496 دلار
  • مدل ۶۵ اینچی از سری E7: 4996 دلار
  • مدل ۶۵ اینچی از سری W7: 7996 دلار
  • مدل ۷۷ اینچی از سری W7:19996 دلار

نظر شما در مورد تلویزیون‌های گران‌قیمت ال‌جی چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

شبنم

۱۳۹۷/۹/۲۵
هیچ چی اولد نمیشه

پیام

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
زنده باد بزند معتبر و با کیفیت الجی ویتنامی ها و چینی ها آی بدوین آی بدوین تا بزسین به الجی کره ای ولی هرگز هم که هنوزه به گرد پاش نرسیدین و نخواهید رسید

iland

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
فكر كنم توى سايت اشتباه قيمت ٧٧ اينچ w٧ رو زده

m

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
چرا 55 اینچی c7 گرونتره؟

سعید سمیع زاده

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
تکنولوژی بر تر قیمتش هم باید از تکنولوژی نسل قبل بیشتر باشه . البته تکنولوژی اولد رو در حال حاظر در ایران از سایز 55 اینچ ب6 بالا و از قیمت 7 میلیون تومان تا چهل و یک میلیون تومان میشه تهیه کرد و گفتنیست از نظر مشکی مطلق نمایشگر های اولد ، سرعت تصویر خارق العاده شفافیت ، نسبت کنتراس و برتری های دیگی این تکنولوژی به نسبت ال ای دی 4k پرداخت یک تا میلیون تومان ضافه تر برای خرید یک تلویزیون صد درصد ارزشش ذو داره . پس نتیجه میگیریم اولد ال جی گران 3یمت نیست . من کل این مطلب ذو نوصتم تا به این نکته که شما گفتید برسم . اولد ال جی گرون نیست . اولد ال جی ال ای دی نیست . پس لطفا با هیچ محصول دیگری مقایسه نکنید . صرفا دلیل قیمت اولد ضخامتش نیست . بلکه ضخامت کم نتیجه به روز شدن تکنولوژی این نمایشگر و حذف لایه های مختلف ال ای دی و کریستال مایع و ... هست
موفق باشید