خانهاخبار
Mi Note 2 شیائومی در رنگ های جدید

Mi Note 2 شیائومی در رنگ های جدید

گفته می‌شد شیائومی قصد دارد سه رنگ جدید بنفش، سبز و صورتی به گوشی می نوت 2 خود اضافه کند و حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که رنگ آبی نیز در میان رنگ‌های جدید این گوشی قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

قرار است به گوشی Mi Note 2 شیائومی که اکنون در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای در دسترس است، رنگ‌های دیگری نیز اضافه شود. سه رنگ جدید سبز، بنفش و صورتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که در کنگره موبایل بارسلون، MWC 2017، رونمایی خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد که رنگ دیگری نیز در کار است و آن آبی است؛ رنگی که در چند عکس از این گوشی رویت شده است.

image

فبلت 5.7 اینچی شیائومی دردو نسخه با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی در اکتبر 2016 رونمایی شد؛ فبلتی که اندروید 6 را از ابتدا روی خود داشت و با دوربین اصلی 22 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4070 میلی‌آمپرساعتی توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد.

image

حالا شیائومی پس از سه ماه تصمیم دارد رنگ‌های جدیدی به Mi Note 2 اضافه کند و بار دیگر توجه همه را به گوشی هوشمندش جلب کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ارزش نداره . چون اون همه برند شناخته تر و معتبر تر و حتی بهتر از این هست.مثل اپل سامسونگ الجی اچ تی سی سونی و....واقعا اشتباهه اینو خریدن