خانهاخبار
تصاویر ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی فاش شد

تصاویر ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی فاش شد

اخیرا تصاویر جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی که با همکاری گوگل ساخته‌ شده‌اند افشا شده است. این ساعت‌ها قرار است ویترین نسخه دوم Android Wear باشند.
۱۳۹۵/۱۱/۷
image

تا زمان رونمایی از اندروید ور 2 کمتر از دو هفته باقی مانده و حال تصاویری از دو ساعت هوشمند منتشر شده است که قرار است همراه با نسخه دوم سیستم‌عامل اندروید ور معرفی شوند.

دو ساعت هوشمند مذکور با نام‌های LG Watch Sport و LG Watch Style در تاریخ 9 فوریه (21 بهمن) همراه با اندروید ور 2 رونمایی می‌شوند، اما چند روز پس از آن به بازار عرضه خواهند شد. گوگل و ال‌جی برای ساخت این ساعت‌ها با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته‌اند و گفته می‌شود ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی با دستیار هوشمند جدید گوگل سازگاری کاملی دارد. در واقع این دو ساعت نقش نکسوس‌ها را در دنیای ساعت‌های هوشمند ایفا می‌کنند و گوگل با معرفی آن‌ها دومین نسخه سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی‌اش را معرفی می‌کند.

گرچه تصاویر منتشر شده کیفیت پایینی دارند، با این حال به ما نشان می‌دهند که از نظر ظاهری باید انتظار چه ساعت‌هایی را داشته باشیم. همان‌طور که در تصاویر مشخص است این دو ساعت به Crown Button مجهز هستند که وسیله‌ای برای راحت‌تر کردن ارتباط کاربر با ساعت است و مانند تنظیم‌کننده عقربه ساعت‌های کلاسیک طراحی شده است. به کمک این دکمه‌ها می‌توان تا حدودی معضل کوچک بودن صفحه نمایش ساعت‌ها برای برقرار کردن ارتباط لمسی با کاربر را برطرف نمود.

بر اساس تصاویر Watch Sport صفحه نمایشی بزرگتر از Watch Style دارد. پیش از این نیز شایعاتی در این مورد منتشر شده بود که ادعا می‌کرد واچ اسپورت به صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480 در 480 پیکسل مجهز شده است و واچ استایل صفحه نمایش 1.2 اینچی با رزولوشن 260 در 360 پیکسل دارد.

گفته می‌شود که واچ اسپورت در رنگ‌های تیتانیومی و آبی تیره و واچ استایل در رنگ‌های رز گلد، تیتانیومی و نقره‌ای به بازار می‌آیند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)