خانهاخبار
نسل دوم اپل پنسل به قابلیت اتصال آهنربایی مجهز می‌شود؟

نسل دوم اپل پنسل به قابلیت اتصال آهنربایی مجهز می‌شود؟

اپل پنسل 2 احتمالا به قابلیتی مجهز می‌شود که بسیاری مدت‌ها منتظرش بوده‌اند: اتصال آهنربایی به آیپد.
۱۳۹۵/۱۱/۵
image

اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر این که اپل در حال کار بر روی نسل دوم اپل پنسل است که مانند آهنربا به آیپد می‌چسبد.

بر اساس اطلاعاتی که از تامین‌کنندگان چینی منتشر شده است، اپل برنامه دارد در کنفرانس خبری بهاری خود از اپل پنسل 2 رونمایی کند. در این کنفرانس انتظار می‌رود آیپدهای جدید نیز معرفی شوند. نسل دوم قلم دیجیتال اپل احتمالا به یک گیره نیز مجهز است که می‌توانید به راحتی آن را به جیب لباستان وصل کنید.

اپل هنگامی که نسل اول اپل پنسل را سال 2015 معرفی کرد با انتقاداتی روبرو شد. یکی از انتقادات آن بود که آیپد پروهای اپل هیچ محلی برای نگهداری اپل پنسل در داخل خود نداشتند و امکان گم شدن این قلم‌های باارزش زیاد بود. با توجه به پتنتی که اپل سپتامبر گذشته ثبت کرده است، به نظر می‌رسد که این شرکت اپل پنسل 2 را با قابلیت اتصال آهنربایی در دست ساخت دارد. یکی از تصاویری را که در این پتنت ثبت شده است در ادامه مشاهده می‌کنید.

گفته می‌شود اپل امسال در کنفرانس بهاری خود از 3 آیپد جدید قدرتمند در اندازه‌های 10 تا 10.5 اینچی رونمایی می‌کند که لبه‌های بسیار باریکی دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۶
با عرض پوزش این کامنت بی ربطه ولی هواداران و دوستان اپل در جی اسم ام واووو 932 نفر تا این لحظه خیلی عالیه 10 ها برابر دیگر برندها خوشحالم دوستان فاخر ما از محصولات با کیفیتی چون اپل استفاده می کنند.

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۶
یه روز بعضیا می گفتن قلم چیه و فقط انگشت حالا همون بعضیا جداگانه با قیمت نجومی می فروشنش
#کپی

farid

۱۳۹۵/۱۱/۵
احسنت.به این میگن نوآوری و انقلاب در تکنولوژی.بقیه شرکتها دیگه حرفی برای گفتن ندارند!!!!!!!