خانهاخبار
منتظر معرفی گلکسی اس 8 در کنگره موبایل بارسلون نباشید

منتظر معرفی گلکسی اس 8 در کنگره موبایل بارسلون نباشید

مدیر بخش موبایل سامسونگ به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که Galaxy S8 قبل از اتمام نمایشگاه MWC 2017 رونمایی نخواهد شد.
۱۳۹۵/۱۱/۴

شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های همراه اندرویدی در حال تلاش است تا پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس 8، را با بالاترین کیفیت و امکانات حاضر کند. اکثر مطالب پیرامون این گوشی تا به حال در قالب شایعه منتشر شده بود و سامسونگ کمتر خبری را رسما اعلام کرده بود. حالا اما یک خبر رسمی درباره این گوشی داریم؛ اینکه این دستگاه چه زمانی رونمایی نمی‌شود.

مدیر واحد موبایل سامسونگ، DJ Koh، در گزارشی به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که گلکسی اس8 قرار نیست در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شود. کنگره جهانی موبایل، MWC 2017، از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. بر اساس اعلام DJ Koh گلکسی اس8 در تاریخی بعد از این نمایشگاه معرفی می‌شود، اما هیچ زمانی برای این کار و اطلاعات بیشتری ارائه نشد.

image

اگر این خبر را در کنار شایعات پیشین پیرامون این گوشی قرار دهیم، می‌توان به احتمال رونمایی از این پرچمدار در روزهای انتهایی ماه مارس یا اوایل آوریل رسید. سامسونگ قرار است در شهر نیویورک آمریکا و طی یک کنفرانس خبری از گوشی‌های گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس رونمایی کند. با توجه به اینکه صفحه نمایش هر دو این گوشی‌ها خمیده است، احتمال دارد که نام edge نیز از روی آن‌ها حذف شود و دیگر شاهد گوشی‌های این سری با صفحه نمایش تخت هم نباشیم.

با توجه به تصاویر منتشرشده منتسب به دستگاه‌های جدید سامسونگ، می‌دانیم که باید با دکمه‌ فیزیکی سری‌های پیشین خداحافظی کنیم. حسگر اثر انگشت یا به پشت دستگاه یا به زیر صفحه نمایش منتقل شده است و احتمالا شاهد بلندگوهای استریو و ۸ گیگابایت حافظه رم در آن‌ها خواهیم بود.

با توجه به ماجرای گلکسی نوت 7، سامسونگ نمی‌خواهد یک درصد هم ریسک بحران یا شکست مجدد را افزایش دهد. به همین دلیل هیچ عجله‌ای برای نمایش گوشی‌های جدید خود ندارد.

به نظر شما این شرکت کره‌ای می‌تواند مجددا بازی را به دست بگیرد و اعتماد کاربران را جلب کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۶
Y h ریخت وقیافه سامسونگ رو که اچ تی سی داره تقلید میکنه بچه جان Galaxy U Ultra

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۵
Besthtc
همه میدونن نظراتت هیچ ارزشی نداره و منفی میخوری و ضایع میشی
اتفاقا بالاترین ارزش خریدو یگسامسونگ داره چون خراب نمیشه مثل اچ تی سی همچنین میدونی گوشی ات اصله و مثل galaxy u ultra فول کپی و طرح اصل نیست

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۵
اصلا در حد اس ۸ نیست پردازنده اش هم اسنپدراگون ۸۲۱ ه

Shah

۱۳۹۵/۱۱/۵
جی اس ام بهترین گوشی سال 2016 رو الجی جی 5 اعلام کرده

Shah

۱۳۹۵/۱۱/۵
Mohsen md
میتونی بری مقایسه الجی جی 4 با سامسونگ اس 6 ببینی بعد نظر بدی