خانهاخبار
تاریخ کنفرانس خبری شرکت سونی در MWC 2017 اعلام شد

تاریخ کنفرانس خبری شرکت سونی در MWC 2017 اعلام شد

طبق خبرهای منتشر شده از منابع آگاه و رسمی، تاریخ کنفرانس خبری شرکت سونی در MWC 2017 مشخص شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۳

شرکت ژاپنی و نام دار سونی قصد دارد تا حضوری قدرتمند را همچون نمایشگاه CES 2017 داشته باشد و دوباره با محصولاتی قدرتمند و نوآورانه، دل طرفداران بسیار زیاد خود را به دست بیاورد.

image

این شرکت به صورت رسمی اعلام کرده است که زمان برگزاری کنفرانس خبری در روز اول نمایشگاه یعنی در 27 فوریه ساعت 8:30 صبح به وقت اروپا مصادف با 9 اسفند ماه ساعت 11 ظهر به وقت  ایران خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی از محصولاتی که این شرکت قرار است در این نمایشگاه معرفی کند،به صورت رسمی منتشر نشده است.

طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده است، انتظار می‌رود شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) از دو گوشی میان‌رده با اسم رمز G3112 و G3221 که به پردازنده‌های یکسان و هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک مجهز هستند رونمایی کند.

طبق اخبار و شایعات قبلی، گوشی هوشمندی که اسم رمز G3112 را به یک می‌کشد، دارای صفحه‌ای با وضوح تصویر اچ دی است و قیمتی پایین‌تر نسبت به گوشی G3221 از سونی خواهد داشت. همچنین گفته شده است که گوشی G3221 به صفحه نمایش فول اچ دی و با دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که نشان می‌دهد موبایل سونی G3221  یک اسمارت فون تمام عیار خواهد بود.

image

دو محصول دیگر که احتمالا توسط سونی در نمایشگاه MWC 2017 باید شاهد آن باشیم، نسخه جدید گوشی اکسپریا XA و نسخه جدید گوشی اکسپریا XZ است.

تا به امروز رندرهایی از نسخه جدید گوشی اکسپریا XA منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی دارای حاشیه‌ صفحه نمایش کمتر، پورت یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سوراخی جها اتصال بند است. همچنین تصاویری مات در اواخر سال میلادی گذشته منتشر شد که منتسب به مدل 2017 گوشی سونی اکسپریا ایکس زد است.

جالب است بدانید که شرکت بزرگ سونی در اواخر سال 2016 میلادی از یک تکنولوژی جدید  با نام طراحی مفهومی یکپارچه ( unified design concept) رونمایی کرده است که امکان دارد باعث اشتباه بسیاری در شناسایی نسخه جدید موبایل اکسپریا XA و یا اکسپریا XZ شده است به همین دلیل نمی‌توان گفت که کدام دستگاه در MWC 2017 رخ نشان خواهد داد و باید فعلا تا اوایل اسفند ماه صبر کرد و منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.

به نظر شما باید منتظر چه محصولاتی از سونی در MWC 2017 باشیم؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)