خانهاخبار
کنفرانس خبری اعلام همکاری مدیاپردازش و هوآوی در تهران برگزار شد

کنفرانس خبری اعلام همکاری مدیاپردازش و هوآوی در تهران برگزار شد

روز گذشته کنفرانس خبری اعلام همکاری کمپانی هوآوی و مدیاپردازش در تهران برگزار شد. با گزارش جی اس ام از این کنفرانس همراه باشید
۱۳۹۵/۱۱/۱

در این کنفرانس که روز گذشته در مجتمع کوروش تهران و با حضور اصحاب رسانه و مدیران مدیاپردازش و هوآوی برگزار گردید، برنامه‌های آتی این دو کمپانی برای عرضه محصولات هوآوی در ایران اعلام شد. 

اولین سخنران این مراسم، بوذری، مدیر مارکتینگ مدیا پردازش بود تا با صحبت‌های مقدماتی درباره مدیاپردازش از فیاض، مدیر فروش هوآوی در ایران دعوت به سخنرانی کند. فیاض ضمن عرض تسلیت بابت فاجعه پلاسکو در تهران، با اعلام خرسندی از همکاری با مدیاپردازش افزود، هدف ما حذف واسطه‌های فروش و توزیع گسترده محصولات است که با این همکاری میسر خواهد شد. ما در حال حاضر موفق به کنترل قیمت محصولات هوآوی در ایران شده‌ایم و به زودی شاهد راه‌اندازی فروشگاه‌های هوآوی در سراسر ایران خواهیم بود. فیاض در ادامه اضافه کرد که شرکت مدیاپردازش در سال ۲۰۱۷ شریک رسمی تجاری هوآوی در ایران خواهد بود.

image

اما سخنران بعدی این کنفرانس خبری، نوذری، مدیر محصول هوآوی در شرکت مدیاپردازش بود. وی در ابتدا به بیان تاریخچه مدیاپردازش و استراتژی‌های این شرکت پرداخت. وی افزود ما در ایران با بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه ارتباط داریم و علاقه‌مند به همکاری با برند هوآوی که سومین برند بزرگ دنیا در این حوزه است بودیم. حالا این همکاری را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرده ایم.

نوذری افزود در حال حاضر مهم‌ترین محصول هوآوی که ما قصد فروش آن را داریم، پرچمدار آن یعنی میت ۹ است. این گوشی سه سری دارد که ما تمام سری‌های آن را در ایران عرضه خواهیم کرد. ضمنا شرکت مدیاپردازش قصد دارد سایر سری‌های میت، سری نووا، سری آنر و سری ارزان قیمت و اقتصادی Y را به صورت رسمی و با گارانتی در ایران عرضه کند.

image

بعد از سخنان نوذری نوبت به مراسم پرسش و پاسخ با خبرنگاران رسید. عرضه گوشی میت ۹ پورش دیزاین یکی از اصلی‌ترین سوالات این بخش از مراسم بود که با پاسخ فیاض رو به رو شد. فیاض افزود: گوشی میت ۹ پورش دیزاین در دنیا به صورت محدود و تعداد کم تولید شده و ما با توجه به علاقه‌مندانی که این گوشی در ایران دارد آن را به صورت رسمی و محدود در ایران عرضه خواهیم کرد. 

بدین ترتیب مدیاپردازش به طور رسمی در ایران گوشی های برند اپل، زد تی ئی، ال جی و هوآوی را عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yashar2080

۱۳۹۵/۱۱/۲
مدیا پردازش تولید کننده موبایل نیست... ماشین نیست که هر جایی مونتاژ بشه....گوشی یه وسیله رقابتیه از محل تولیدش که چین باشه منتقل شه جای دیگه کلی رو قیمتش میاد..... مدیا پردازش وارد کننده رسمی گوشیهای هواویی شد قبلا اپل- ال جی..zteو..... رو وارد میکرد منتهی به صورت رسمی از طرف کمپانیهای مقابل نماینده نبود و به صورت مستقل اینکار رو میکرد... هواویی رو هم قبل این وارد میکرد... الان به صورت رسمی از طرف کمپانی هواویی به عنوان نماینده فروش و گارانتی در ایران معرفی شد و این باعث میشه قیمت گارانتی دار گوشیاش دیگه به صورت فزاینده ایی بالاتر از بازار نباشه... قبلا گوشیهای مثلا با گارانتی رسمی مثل مدیا پردازش..... حداقل 30 در صد گرونتر از بازار بودن.... الان با رسمی شدن نمایندگیش از طرف هواویی به احتمال بسیار زیاد قیمت گوشی گارانتی دار هواویی بسیار کاهش خواهد یافت... چون به صورت مستقیم از طرف کمپانی هواویی ساپورت میشه و دیگه مشکلی از بابیت تعمیر و تامین قطعات نخواد داشد

mahdi

۱۳۹۵/۱۱/۱
یعنی داخل ایران ساخته میشن؟

حامد

۱۳۹۵/۱۱/۱
ببخشید اگه امکان داره لطف بفرمایید گوشی ها مطابق رو نمایی در سایر کشورها در ایران هم معرفی کنید مثال میزنم الان 4 ماهه هواوی نوا پلاس و نوا معرفی شده نوا پلاس آمده ولی افسوس از آمدن نوا به بازار ایران . لطفا هواوی نوا به بازار ایران عرضه کنید .ممنون .