خانهاخبار
روند عرضه اندروید نوقا برای ZenFone 3 با مشکل مواجه شد

روند عرضه اندروید نوقا برای ZenFone 3 با مشکل مواجه شد

چندی پیش آپدیت اندروید نوقا برای زنفون 3 در فیلیپین عرضه شد اما نواقص فنی مانع از ورود آن به خاک دیگر کشورها شدند. ایسوس از کاربران می‌خواهد صبور باشند و آپدیت اتوماتیک گوشی خود را روشن کنند تا به محض عرضه آپدیت، فایل را دانلود کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۱

هفته گذشته، گزارش‌هایی در خصوص آغاز ارائه بروز رسانی اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 به وسیله نمایندگی ایسوس در فیلیپین منتشر شد؛ از همین رو انتظار می‌رفت این بروزرسانی برای کاربران دیگر در مناطق جغرافیایی سراسر دنیا عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه در حال حاضر خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد زیرا بر اساس گزارش شرکت ایسوس در فیلیپین، عرضه بروز رسانی اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 متوقف شده است تا برخی اشکالات فنی رفع شوند.

image

در حال حاضر هیچ اطلاعی در خصوص تاریخ عرضه اندروید نوقا در دست نیست البته امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد. ضمنا کاربران طبق راهنمایی تصویری که در بالا قرار داده‌ایم با رفتن به منوی تنظیمات گوشی خود می‌توانند دریافت خودکار آپدیت را فعال کنند تا در صورت عرضه رسمی به سرعت آن را دانلود کنند.

image

شایان ذکر است همه مدل‌های گوشی زنفون 3 که در سال گذشته معرفی شده‌اند آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کنند. البته شکی نیست زنفون 3 زوم (که در اوایل همین ماه رونمایی شد) نیز آپدیت را دریافت می‌کند. در روزهای آینده جی‌اس‌ام را دنبال کنید چون هر خبر جدیدی که از ایسوس و آپدیت گوشی‌هایش منتشر شود با شما به اشتراک می‌گذاریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مسعود عنایتی فنه هیچ موبایلی

۱۳۹۵/۱۱/۱
داداچ
متوقف نشده
لینکاش رو از سرور سونیی برداتن برای مشل یایبی که یه سری ها میگن مشکل دارن
آپدیتیش تموم شده
داداچ

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۱۱/۱
من که فکر میکنم اندوید 7 نوقا شاید کمی پیچیده باشه که شرکتهایی همچون HTC و سونی نمیتونن سریع باگهاشون رو رفع کنند .
اندروید 7 = وقت بیشتر برای عرضه آپدیت .

Shahab

۱۳۹۵/۱۱/۱
برای سری z5 و z3+ و تبلت z4 سونی هم متوقف شده فعلا
(منبع اکسپریا بلاگ)