خانهاخبار
گوگل ایراد سخت‌افزاری اسپیکر پیکسل را تایید کرد

گوگل ایراد سخت‌افزاری اسپیکر پیکسل را تایید کرد

گوشی‌های پیکسل گوگل با قیمت گرانی وارد بازار شدند و حالا تایید یک مشکل سخت‌افزاری در اسپیکر آنها احتمال دارد تاثیر جدی روی فروششان بگذارد. گوگل برای این موضوع به کاربران پیشنهاد کرده که در صورت مواجه شدن با آن گوشی را برای تعویض به نمایندگی‌های گوگل تحویل دهند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرچمداران ۲۰۱۶ گوگل یعنی Pixel و Pixel XL با مشکلی جدی در قسمت اسپیکر مواجه هستند. مشکل از این قرار است که در بعضی از گوشی‌های پیکسل هنگامی که صدای گوشی را تا آخر زیاد کنید و یک فایل صوتی پخش کنید صدای خش‌خش تولید می‌کند.

حالا بعد از گذشت مدتی گوگل اعلام کرده که مشکل یادشده سخت‌افزاری است و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف نمی‌شود. پیش از این کاربرانی که پیکسل آنها با این مشکل مواجه می‌شد می‌توانستند گوشی خود را به گوگل پس بدهند و مبلغ آن را دریافت کنند. اما حالا گوگل با ارسال یک ایمیل به کاربرانی که مشکل مذکور را تجربه کرده‌اند اعلام کرده تنها می‌توانند با استفاده از خدماتی وارانتی پیکسل معیوب خود را با یک پیکسل نو تعویض کنند.

image

البته شاید این موضوع برای کاربرانی که به نمایندگی‌های گوگل دسترسی دارند چندان سخت و غیرممکن نباشد اما برای خریدارانی که به‌عنوان مثال در ایران زندگی می‌کنند امکان‌پذیر نیست.

به‌نظر می‌رسد که بازگشت گوگل به اچ‌تی‌سی حالا برای آنها دردسرساز شده و خریداران گوشی‌های گران قیمت پیکسل را از خریدشان پشیمان کرده باشد. بعید نیست که این اتفاق روی همکاری گوگل و اچ‌تی‌سی در سال‌های آینده تاثیرگذار باشد و گوگل برای تولید پیکسل به‌سراغ کمپانی‌های دیگر برود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
نخیر جی اس ام طرفدار گوشی پر طرفدار و خوب و لوکس بازاره که متاسفانه اچ تی سی در بین اونها نیست اگه باشه هم تو آخره لیسته پس تقص بر ر چرت بودن اچ تی سی رو گردن این و اون نندازید

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
اچ تی سی کار ایرانخودرو رو انجام میده در جریانید که ایرانخودرو قطعات چینی رو می گیره و فقط مونتاژ می کنه درست مثل اچ تی سی . اچ تی سی کلا یه عامل در عدم موفقیت پیکسل های گوگله . خوبه که نرم افزارش دست اچ تی سی نیست وگرنه اون موقع که باید با نکسوس یا پیکسل خداحافظی می کردیم

ali.gorji

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
نوکرم.
قابل شما رو نداشت.
حقایق رو قبول کنیم داداش

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
گوگل عقل داشت از اسپیکرایه اچ تی سی استفاده میکرد به این مشکل نمیخورد

only htc

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
omid
دقیقا جی اس ام ضد اچ تی سیه