خانهاخبار
ایسوس با گوشی‌های جدید تا سال 2020 به جنگ بزرگان می‌رود

ایسوس با گوشی‌های جدید تا سال 2020 به جنگ بزرگان می‌رود

اخیرا با قدم‌زدن در فروشگاه‌های موبایل بیش از گذشته نام ASUS به گوشمان می‌خورد و این نشان می‌دهد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. تایوانی‌ها با توجه به رشد قابل تحسینشان در سال‌های گذشته امیدوارند تا 2020 به فروش سالانه 35 تا 40 میلیون گوشی هوشمند دست پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

ایسوس طی چند سال اخیر موفقیت‌های چشم‌گیری در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند کسب کرده است. در سال‌های گذشته معمولا کاربران با شنیدن نام ایسوس یاد لپ‌تاپ‌های باکیفیت و البته لوازم جانبی و قطعات سخت‌افزاری این برند می‌افتادند، اما حالا با شنیدن این نام کلمه زنفون هم در ذهن نقش می‌بندد. تایوانی‌ها رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانند که امیدوارند تا 2020 به واقعیت بپیوندند. در ادامه موقعیت ایسوس در سال‌های آینده را بررسی می‌کنیم، پس تا پایان جی‌اس‌ام را همراهی کنید.

image

تایوانی‌ها در سال 2016 موفق به فروش 20 میلیون اسمارت‌فون در سراسر جهان شدند که رقم قابل توجهی به نظر می‌رسد. آقای جری شن (Jerry Shen) معتقد است فروش بالای خود در سال گذشته را مدیون پرچمدارشان زنفون 3 و نسخه‌های جانبی‌اش هستند. البته فراموش نکنیم که ایسوس زمانی در مرکز توجه قرار گرفت که زنفون 2 را با 4 گیگابایت رم و قیمت باورنکردنی عرضه کرد.

در کنفرانس CES 2017 هم تایوانی‌ها با دست پر ظاهر شدند. از جمله سوغاتی‌های آن‌ها برای کاربران می‌توان به ZenFone Zoom و ZenFone AR اشاره کرد. اولی یک گوشی میان‌رده مخصوص عکاسی با باتری عظیم‌الجثه 5000 میلی‌آمپری است و دومی هم با پشتیبانی از پروژه تانگو گوگل، دوربین منحصربه‌فرد و فضای رم 8 گیگابایتی شناخته می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم زنفون 2 هم اولین گوشی با رم 4 گیگابایتی در دوره خود بود و حالا AR با دو برابر این میزان بازهم رکورددار زمانه خود است.

image

با همه این تفاسیر مدیرعامل ایسوس عنوان کرد که در سال 2020 قصد دارند بین 35 تا 40 میلیون گوشی هوشمند روانه بازار کنند که تقریبا دوبرابر رکورد حال حاضر آن‌‌ها در سال گذشته است. نکته جالب این‌که بخش فروش گوشی ایسوس در 2016 مجموعا 5 درصد رشد داشت که در برخی کشورها این رقم به 20 درصد می‌رسد. از این اعداد و ارقام می‌توان نتیجه گرفت که توجه کاربران به محصولات ایسوس جلب شده است و شاید فروش 40 میلیون گوشی در 2020 چندان هم دور از انتظار نباشد.

نظر شما درباره گوشی‌های ایسوس چیست؟ آیا تاکنون صاحب یکی از زنفون‌های این برند بوده‌اید؟ به نظر شما ایسوس تا سال 2020 می‌تواند به فروش مورد نظرش برسد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱/۱۲
ایسوس قطعا اگه همینجوری پیش بره یکی از بزرگان در زمینه ی تولید کننده گان گوشی های موبایل میشه,با توجه به اینکه اچ تی سی در سال های اخیر کم کار تر و کم طرفدار تر شده و ایسوس واقعا کیفیت ساخت بالایی داره,جای اچ تی سی رو در اینده پر خواهد کرد.من اخیرا زنفون 3 مکس گرفتم و واقعا راضی ام,گوشی بسیار خوش ساخت و خوبیه

پژمان

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
وقتی تاحالا گوشی هوشمند دستت نگرفتی حرفای‌ نوستراداموسی نزن دیگه اع
زن فون زوم با اون عظمت دوربین ، کیفیتش درحد گوشی های ۲۰۱۵ هم نیست خودم بخاطر دوربینش‌خریدم ،‌بخاطر دوربینش هم‌فروختم
ایسوز فقط میانرده هاش‌خوبه و قیمتاش هم ارزونن . ولی اچ تی سی گرونه . برای همینه مشتریش‌ کمتره
توی همون کشور تایوان هم مثل‌ چین همه مردم کارگر و فقیرن البته که باید گوشی های ارزون بخرن . چشم بسته غیب‌ گفتی

هيراد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
به نظرم برند خوبيه
ولي شخصا از رابط كاربريش خوشم نمياد

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
به احتمال ۱۰۰ درصد جای اچ تی سی را در دنیای گوشیهای همراه میگیره یه شرکت تایوانی حذف میشه و یه شرکت دیگه تایوانی جاش را خواهد گرفت مثل همین امسال که ایسوس سهم خیلی بیشتری از اچ تی سی در فروش گوشیهای همراه داشته

پیمان

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
باسلام خدمت شما ایسوس خیلی گوشی خوبه من یه زنفون 2 دارم که قطعه ای سی تغذیه اش خراب شده به کی بردم میگه قطعات جانبی نداره الان هم حیف میاد بندازم بره اگه شما یه تعمیر کار خوب سراغ دارید میشه بگید ممنون