خانهاخبار
جزئیات به‌روزرسانی مک‌بوک‌ها در اواخر 2017

جزئیات به‌روزرسانی مک‌بوک‌ها در اواخر 2017

با این که مدت زمان زیادی از معرفی نسل جدید نوت بوک‌های اپل نمی‌گذرد، اخبار جدیدی منتشر شده که نشان از به‌روزرسانی سخت‌افزار مک‌بوک و مک‌بوک پرو می‌دهد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

ششم آبان اپل پس از چندین سال از نسل جدید مک بوک پرو رونمایی کرد. نوار لمسی TouchBar، حسگر اثر انگشت Touch ID، کاهش وزن و ابعاد، افزایش کیفیت صفحه نمایش و اسپیکر، درگاه ThunderBolt 3 تحت استاندارد USB-C، کیبورد نسل دوم مکانیزم پروانه‌ای (butterfly) و افزایش اندازه بیش از ۲ برابر ترک پد از مهم ترین خصوصیات نسل جدید مک بوک پرو‌ها هستند. اما از آنجا که مک ‌بوک پرو سری حرفه‌ای نوت‌بوک‌های اپل محسوب می‌شود و نام Pro را  یدک می‌کشد کاربران در زمینه مشخصات سخت افزاری این محصول انتظار بیشتری از اپل داشتند که گویا برآورده نشده است. انتظار می رفت اپل از نسل جدید پردازنده‌های Kaby Lake اینتل استفاده کند که این اتفاق نیفتاد و پس از معرفی مک‌بوک‌ پرو‌های جدید با همان پردازنده‌های نسل قبلی Skylake بسیاری از طرفداران دلسرد شدند. از آنجا که تاخیر و آماده سازی پردازنده‌های KabyLake برای مک بوک‌ پرو‌های جدید از سمت اینتل پیش آمده، مقصر اصلی این اتفاق را نمی‌توان کمپانی اپل دانست. اما ناراحتی طرفداران زمانی بیشتر شد که متوجه شدند اپل حتی امکان خرید مک‌بوک پرو با رم ۳۲ گیگابایت را هم به خریداران سری حرفه‌‌ای نوت‌بوک‌های این شرکت نداده است.

 اما به نظر می‌رسد خبرهای خوبی در راه است و اپل قصد دارد این کاستی‌ها را هرچه زود‌تر جبران کند. طبق تحقیقاتی که از سوی KGI منتشر شده اپل در حال برنامه‌ریزی به‌روزرسانی سخت‌افزار مک‌بوک‌ پرو تا اواخر ۲۰۱۷ است. براساس گزارش‌های منتشرشده مک‌بوک‌ پرو‌های ۱۳ و ۱۵ اینچ مجهز به نسل جدید پردازنده‌های KabyLake می‌شوند و مدل ۱۵ اینچ دارای رم ۳۲ گیگابایت از نوع Desktop Class خواهد بود که سرعت بسیار بالایی دارد. همچنین امکان دارد اپل مک‌بوک‌های ۱۲ اینچ را در ماه مارس با رم ۱۶ گیگابایت به‌روزرسانی کند. 

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)