خانهاخبار
بنچمارک گوشی سامسونگ Galaxy J7 مدل 2017 منتشر شد

بنچمارک گوشی سامسونگ Galaxy J7 مدل 2017 منتشر شد

گوشی سامسونگ Galaxy J7 مدل 2017 در بنچمارک گیگ بنچ رویت شده است. این گوشی یک میان‎رده است که پیرو نسخه 2016 آن به زودی وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۶

همانطور که می‌دانید، اوایل ماه جاری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A مدل 2017 به طور رسمی معرفی شدند و حالا به زودی باید شاهد معرفی گوشی‌های سری J مدل 2017 از سوی سامسونگ باشیم. یکی از گوشی‌هایی که انتظار می‌رود به زودی معرفی و عرضه شود، گلکسی J7 مدل 2017 است که اطلاعات سخت افزاری آن نیز منتشر شده است.

image

سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-J727P و با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا در سایت بنچمارک معتبر گیگ بنچ لو رفته است. از مشخصات سخت افزرای این تلفن هوشمند باید به پردازنده هشت هسته‎‌ای اسنپدراگون 625، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 توانسته است در بنچمارک گیگ بنچ امتیار 889 در آزمون تک هسته‌ای و امتیاز 4200 را در آزمون چند هسته‌ای به خود اختصاص دهد که نمره خوبی برای یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود.

گوشی‌های جدید سری J شرکت کره‌ای سامسونگ بر اساس اخبار و اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، به زودی معرفی خواهند شد و با این حساب باید به زودی منتظر گلکسی J7 و J3 مدل 2017 باشیم.

نظر شما در مورد گلکسی J7 نسخه 2017  چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

جاوید

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
j7 نقطه ضعفش وزن زیاد و حافظه ی داخلی کم هستش.وزنش به مرور زمان و استفاده مکرر دست رو خسته میکنه و حافظه ی داخلی کم هم اعصاب رو بهم میریزه.اگر سامسونگ برای این دو مورد فکری میکرد و در ورژن جدید j7 مدل ۲۰۱۷ ارتقاع ایجاد میکرد به جرات میشد گفت که ۱ گوشی میان رده ی بی عیب و نقص میبود.

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
بذار بیاد بعد حرف قیمت رو بزن سریj از نظر قیمت جزو بهترین های بازاره و ارزش پولی رو که پرداخت میکنی رو داره.هر چند به شخصه همیشه از پرچمدارهای سامسونگ استفاده میکنم قبلا ای ۴ داشتم فروختم والان ۲ ساله اس ۶ دارم و اصلا حاضر نیستم عوضش کنم چون فوق العاده است از همه لحاظ.آندروید ۷ هم بزودی میاد واسش

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دقیقا

حسین&

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
میان رده هس نه پرچمدار !!!
پس انتظار اپدیت نباید داشته باشی

حسین&

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۶۲۵ قوی تره
ولی اگزینوس ۷۸۷۷ سازگاذی بهتری داره و همچنین ۱۴نانومتری هس