خانهاخبار
مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 5

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 5

برخی از مشخصات سخت افزاری و قیمت گوشی آینده سری ردمی نوت شرکت شیائومی، ردمی نوت 5 منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳

اطلاعات سخت افزاری  و قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 5، پرچمدار آینده سری ردمی شرکت چینی شیائومی، طبق شایعات تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. همچنین برخی از منابع اطلاع داده‌اند که این گوشی توانسته است تاییده ارتباطات سازمان فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) را دریافت کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی شیائومی ردمی نوت (Redmi Note 5) یک میان‌رده تمام عیار خواهد بود که بر اساس موقعیت مکانی و برای بازارهای مختلف با پردازنده هشت هسته‌ای و با معماری 64 بیتی اسنپدراگون 652 یا مدیاتک هلیو ایکس 20 عرضه خواهد شد.

image

از مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی ردمی نوت 5 باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع و رابط کاربری  MIUI 9 OS اشاره داشت.

طی اخبار و شایعات منتشر شده، گوشی شیائومی ردمی نوت 5 با قیمت 200 یورو وارد بازار اروپا، با قیمت 200 دلار وارد بازار آمریکا و همچنین با قیمت 191 دلار وارد بازار کشور هند خواهد شد. همچنین برای این گوشی رنگبندی مشکی، نقره‌ای و طلایی در نظر گرفته شده است که همچنان باید منتظر بدنه‌ای با کیفیت از جنس آلومینیوم همچون بسیاری از گوشی‌های شیائومی باشیم.

 گفتنی است که اطلاعات منتشر شده مبنی بر مشخصات سخت افزاری و قیمت گوشی هوشمند ردمی نوت 5 هنوز از سوی کمپانی چینی شیائومی تاییده یا رد نشده است به همین دلیل بهتر است تا انتشار اطلاعات بیشتر از این اسمارت فون صبر کرد.

نظر شما در مورد شیائومی ردمی نوت 5 چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

nima rafiee

۱۳۹۷/۱/۹
گوشی خیلی خوبیه و منم ازش راضی ام

ali

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
در کل بهتره با گارانتی شو بخرن

ali

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
با سلام
اونا ایی باش کار کردن یا از مشخصات سر در میارن ارزششو میفهمن
گوشی mi4با جی 6برابر یا با ایفون6

مهمان

۱۳۹۶/۴/۳۰
سلام تاریخ عرضه به بازار این گوشی مشخص نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

مهمان

۱۳۹۶/۴/۳۰
سلام تاریخ عرضه به بازارش مشخص نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!