خانهاخبار
سامسونگ: هدفمان فروش 60 میلیون دستگاه Galaxy S8 است!

سامسونگ: هدفمان فروش 60 میلیون دستگاه Galaxy S8 است!

طبق گفته‌های یک منبع خبری آگاه، شرکت سامسونگ برای گوشی جدید سری کهکشانی، گلکسی اس 8، فروش 60 میلیون دستگاه را مد نظر قرار داده که رقمی باورنکردنی است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

امروز صبح یک منبع خبری کره‌‎ای با نام Investor به نقل از منابع آگاه در صنعت موبایل اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد 60 میلیون دستگاه از پرچمدار آینده خود از سری کهکشانی، یعنی گلکسی S8، در بازار جهانی به فروش برساند. در واقع رقم اعلام‌شده از این کمپانی کره‌ای بسیار بالا و باورنکردنی است، چراکه میانگین فروش سری کهکشانی سامسونگ بین 45 تا 48 میلیون دستگاه است.

جالب است بدانید که بیشترین فروش از سری گلکسی شرکت سامسونگ به S4 با 70 میلیون دستگاه در سال 2013 میلادی تعلق دارد. همچنین دومین دارنده رکورد فروش از خانواده کهکشانی‌های سامسونگ ، گوشی گلکسی S3 با فروش نزدیک به 65 میلیون دستگاه است که باعث می‌شود هدف فروش 60 میلیون دستگاه از گلکسی اس 8 بسیار دور از ذهن باشد.

image

در هر صورت تحقق هدف فروش 60 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 توهمی بزرگ است، چراکه با اتفاقات تلخ و ناگوار برای گلکسی نوت 7 و ورود برندهای چینی بسیار زیاد به بازارهای جهانی با قیمت‌های مناسب‌تر، کار برای سامسونگ بسیار سخت شده و این شرکت فقط می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های گسترده هدف خود یعنی فروش 60 میلیون دستگاه گلکسی S8 را به تحقق برساند.

طبق اعلام منابع این خبر، شرکت سامسونگ قصد دارد تولید انبوه S8 را از ماه مارس (اسفند ماه) با تولید اولیه 5 میلیون دستگاه آغاز کند و در ماه آوریل (فروردین ماه) نیز 5 میلیون دستگاه دیگر آماده کند. سامسونگ طبق هدف خود قصد دارد این اسمارت فون را اواخر فروردین معرفی کند و بتواند در ماه نخست 10 میلیون دستگاه از آن به فروش برساند.

گفتنی است که در گزارش منتشرشده نام چند کمپانی تولیدکننده قطعات برای گلکسی S8 به چشم می‌خورد، همچون شرکت Partron که در زمینه ساخت ماژول اسکنر عنبیه چشم فعالیت می‌کند و شرکت Sekonix که در زمینه لنز دوربین کار می‌کند. همچنین شایان ذکر است که نام شرکت‌های Samsung Electro-Mechanics و Amotech نیز به عنوان شرکای تامین‌کننده قطعه سامسونگ در این گزارش آمده.

نظر شما در رابطه با گوشی Galaxy S8 چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
شما هر جور راحتی فکر کن

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
فکر کنم شما تو فضا سیر می کنین

روح الله

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
به نظرم با تغییراتی که سامسونگ داده میتونه 80 میلیون فروش داشته باشه مخصوصا حذف کلید روی مخی هوم-استفاده از cpu 835 و رم 8 گیگابایتی- استفاده از قلم- اسکن اثر انگشت و عنبیه - تاچ سه بعدی- صفحه نمایش بسیار بزرگ- اگه باطری رو هم تقویت کنه و بره به سمت 4000 فکر کنم بابای بقیه شرکت ها در اومده بدجوری هم درمیاد

مهدی

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
باسلام اگرنوت7این جورنمیشدs7فر وشش بیشترمیشدخیلی هابخاطرنوت7 ترسیدن امسال طرف گوشیهای سامسونگ برن s8فروشش 60م ردمیکنه

احمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
اینایی که میبینند فروش نمیره دارند ایران رو میبینند
اره خب وقتی قیمت یک گوشی از حقوق ماهیانه ای که می گیری بیشتره .انتظار فروش زیاد در ایرانم نداریم