خانهاخبار
اندروید 7 برای (Galaxy A5 (2016 از راه می‌رسد؟

اندروید 7 برای (Galaxy A5 (2016 از راه می‌رسد؟

اطلاعاتی از مدل 2016 گلکسی ای 5 به دست آمده است که نشان می‌دهد نسخه 7 سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است بنابراین ممکن است این به‌روزرسانی زودتر از آنچه تصور می‎شد منتشر شود.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

چند هفته پیش خبرهایی شنیدیم که سامسونگ قصد دارد نسخه 7 اندروید را برای گوشی‌های Galaxy A (2016) نیز منتشر کند؛ خبری بسیار خوب برای کاربران گوشی‌های این خانواده محبوب که در ایران نیز طرفداران زیادی دارند.

در آن زمان عنوان شد انتشار اندروید 7 برای مدل 2016 گلکسی ای تا پیش از نیمه دوم سال 2017 محقق نخواهد شد ولی حالا اطلاعاتی به دست آمده است که احتمال جلو افتادن این به‌روزرسانی را مطرح می‌کند.

در تصویر زیر نتایج بنچمارک Geekbemch دستگاهی با شماره مدل SM-A525F با سیستم عامل اندروید 7 را مشاهده می‌کنید که سخت‌افزارهای آن با مشخصات Galaxy A5 (2016) مطابقت دارد. پردازنده اگزینوس 7580، نمایشگر 5.2 اینچی FHD، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی از جمله مشخصاتی است که در این بنچمارک ذکر شده است.

با اینکه از این بنچمارک نمی‌توان به تاریخ انتشار اندروید 7 دست پیدا کرد ولی حداقل کاربران را مطمئن می‌کند که سامسونگ در حال کار و توسعه اندروید نوقا برای Galaxy A5 (2016) و سایر اعضای این خانواده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

علی

۱۳۹۷/۶/۲۴
سلام چجوری اپدیت کردین ازکجا اپدیت کردین؟

Omid

۱۳۹۷/۱/۱۶
مال منم دقیق اینجوری چیکار کنم منم نمیره ۷ اندرایدش

مهدی

۱۳۹۶/۸/۷
سلام.گوشی من a5 2017 هستش. از وقتی اندروید ۷ نصب کردم کم کم یه سرس مشکل پیدا کرده. مثلا باتریش تا ج۹۲% بیشتر پر نمیشه یا اینکه زود شارژ خالی میکنه.نکته دیگه اینکه عکسای توی گالری خود به خود فایلشون تغییر میکنه و قابل دیدن نیستن. لطفا راهنمایی کنید. مرسی.

پوریا

۱۳۹۶/۸/۶
سلام دوستان منم گوشیم A5 2016 هستش میخواستم بهتون بگم از وقتی ک ارتقا دادمش به اندروید۷ دیگه زود شارژ نمیکنه و سرعتشم اومده پایین ونکته دیگه این ک پیشنهاد میکنم اصلا آپدیت نکنید.

علیرضا

۱۳۹۶/۴/۲۸
سلام اندروید گوشیمو7 کردم سرعتش فوق العاده شده اثر انگشت خیلی خیلی سریع تر شده باطریش عالی شده خیلی مصرفش اومده پایین واقعا عالی شده حتما اپدیت کنید