خانهاخبار
LG G6 ارزان‌تر از G5 خواهد بود

LG G6 ارزان‌تر از G5 خواهد بود

هرچه به زمان معرفی جی 6 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری از این محصول به گوش می‌رسد. اخبار تازه حاکی از آن است که به خاطر حذف بخش ماژولار، قیمت جی 6 از جی 5 پایین‌تر خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
image

سال 2016 سال چندان موفقی برای بخش موبایل ال‌جی نبود و اخبار حاکی از آن بود که سود عملیاتی این بخش در تمام بازه‌های سه ماهه سال گذشته میلادی کاهش یافته است. دلیل اصلی این عدم موفقیت سرمایه‌گذاری زیاد ال‌جی برای توسعه، ساخت و تبلیغات پرچم‌دار ماژولارش، LG G5، بود که نتوانست فروش خوبی در بازار داشته باشد. با این حال ال‌جی برای سال 2017 برنامه ویژه‌ای دارد.

طبق گزارش‌های آنالیز بازار کره جنوبی، سال 2017 به احتمال فراوان سال موفقی برای ال‌جی است. وب‌سایت کره‌ای The Investor در این باره می‌نویسد: «بخش موبایل ال‌جی می‌تواند بازگشت قابل توجهی داشته باشد.» بخشی از این تحلیل‌ها بر این اساس است که طبق اخبار، LG G6 نسبت به G5 حدود 20 درصد ارزان‌تر خواهد بود. دلیل این اتفاق ممکن است حذف سیستم ماژولاری باشد که نتوانست در جی5 نظر کاربران را چندان به خود جلب کند. این کاهش قیمت می‌تواند برگ‌ برنده خوبی برای رقابت G6 با سایر پرچم‌داران سال 2017 باشد.

اگر رندرهای افشاشده از جی6 صحت داشته باشد، کاملا مشخص است که ال‌جی قید ماژولار بودن پرچم‌دارش را زده. طبق شایعات جی6 به صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835، قاب پشتی شیشه‌ای و درگاه USB Type-C مجهز است.

تخمین کارشناسان بازار نشان می‌دهد که ال‌جی قادر خواهد بود حدود 5 میلیون دستگاه G6 در سال 2017 به فروش برساند. به احتمال زیاد این گوشی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلون معرفی می‌شود که 27 فوریه تا 2 مارس (9 تا 12 اسفند) برگزار می‌شود. این به آن معنی‌ است که ال‌جی حدود یک ماه زودتر از پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی اس8، از پرچم‌دارش رونمایی می‌‎کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

M

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ips LCD

parsa

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
G5 BEGIR HAJI

parsa

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
من که G2 از اونموقع ک اومده بود داشتم بعد دیگه خسته شدم 2 ماه پیش رفتم G5 گرفتم واقعا هم راضیم دفه بعد هم G8 ;)
واقنم از G5 راضیم فقط باتریش ک با ماژول باتری درست شد طراحیشم ب جرعت میگم زشت نی بنظرم LG نباید طراحی مازولارو از بین ببره

بنیامین سلمانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
بر چه اساسی اینقدر مطمئنی؟؟؟؟

بنیامین سلمانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
آره.قیمتش بالا بود وگرنه جالبه که با یک گوشی بتونی چند کار کنی