خانهاخبار
سری‌ جدید یخچال‌های سامسونگ به ایران آمد

سری‌ جدید یخچال‌های سامسونگ به ایران آمد

هر سرآشپز حرفه‌ای علاقه دارد یک دستیار خوب کنار خود داشته باشد. دستیاری که بتوان بخشی از کارها را به او سپرد. در دنیای جدید خانه‌داری مدرن این دستیار می‌تواند نه لزوما یک اجاق گاز که حتی یک یخچال کارآمد باشد. یخچالی هوشمند که چند کار را با هم انجام بدهد و در همان حال، جای کافی برای مواد غذایی داشته باشد. برای یک آشپزی خوب، پیش از چگونه پختن غذاها، نگهداری از آنها مهم است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

. اینکه چگونه می‌توان مواد خام را در دمایی مناسب، بدون تداخل بوها و له شدن آنها نگهداری کرد، مسئله‌ای است که می‌تواند کل کار را تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس نظر سرآشپزها، اولین قدم برای تهیه یک غذای سالم و مطلوب، مواد غذایی تازه است.

یخچال فوق پیشرفته فریزرهای رومانو (Romano) سامسونگ با چهار در مجزا همان دستیاری است که هر سرآشپزی نیاز دارد.

image

 

دسترسی سریع و راحت با در شوکیس

یخچال مدل رومانو از سری یخچال‌های سامسونگ با در شوکیس (Showcase) است . در قسمت دسترسی به یخچال مدل رومانو علاوه بر دو در اصلی یک در قفسه‌بندی نیز طراحی شده است که به طرز هوشمندانه‌ای دسترسی به مواد غذایی را براساس پرمصرف یا کم‌مصرف بودن آنها آسان می‌‌کند. Showcase  (فضای قفسه‌بندی بیرونی) برای دسترسی به اقلام پرمصرف و inner case  (فضای داخلی) برای اقلامی که به محافظت و ذخیره‌سازی طولانی‌تری نیازمندند و معمولا حجیم‌تر هستند، مناسب است.

image

 

سیستم خنک کننده سه گانه Triple Cooling

نگهداری مواد زیاد و متنوع دردرسرهای دیگری هم دارد، به‌عنوان مثال ممکن است مواد غذایی بوی یکدیگر را به خود بگیرند. نگه داشتن پیازداغ یا ماهی در فریزر باعث می‌شود در یخچال هم بوی این مواد غذایی احساس شود. برای مقابله با این مشکل، رومانو از فناوری خنک‌کننده سه‌گانه بهره می‌گیرد که با حفظ رطوبت باعث می‌شود ضمن حفظ طولانی مدت تازگی مواد غذایی بوی آن‌ها نیز با هم تداخل نداشته باشند. در این مدل هریک از محفظه‌ها گردش هوای جداگانه دارد و بدین ترتیب می‌توانید تداخل بوها را برای همیشه فراموش کنید.

image

 

حفظ دقیق تازگی اولیه

حتما دیده‌اید که بیشتر مواقع مواد غذایی مانند مواد پروتئینی به خصوص گوشت قرمز پس از انجماد در فریزر، تغییر رنگ می‌دهند و بافت و طعم اصلی آن‌ها آسیب می‌بیند. این مشکل به دلیل تغییرات دمای انجماد رخ می‌دهد. اما رومانو، قابلیتی با نام PRECISE COOLING دارد که با استفاده از آن، تغییرات دما را به نیم درجه محدود می‌کند که آسیبی به بافت و رنگ مواد غذایی وارد نشود و طعم اولیه آن‌ها به بهترین نحو حفظ شود.

 

تبدیل فضا با توجه به نیاز های شما                  

در قسمت پایین سمت راست مدل رومانو فضایی طراحی شده که دمای آن در چهار حالت مختلف قابل تنظیم است. از این قسمت که Flexzone  نام دارد، تنها با لمس یک دکمه می‌توان به عنوان یخچال یا فریزر با توجه به نیازهای روزمره  استفاده کرد.

image

 

فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی

مدل رومانو با در اختیار گذاشتن فضایی بالغ بر ۶۸۰ لیتر به راحتی امکان نگهداری مواد غذایی مورد نیاز را بدون نگرانی در خصوص کمبود جا در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود چهار در مجزا  و قفسه بندی مناسب در تمام فضاهای یخچال امکان یافتن راحت مواد غذایی مورد نیاز را فراهم می‌کند. با وجود چنین فضایی در داخل یخچال دیگر دلیلی برای نگرانی از به هم ریختگی داخلش وجود ندارد.

image

 

طراحی منحصر به فرد برای سازگاری با آشپزخانه شما

 رومانو یک یخچال لوکس و مدرن، مخصوص کسانی است که نیاز به یک یخچال جادار در آشپزخانه خود دارند. طراحی، جنس بدنه و رنگ آن می‌تواند به شما در زیبایی خانه و آشپزخانه کمک کند و از همه مهم‌تر، دستیار خوبی برای آشپزی به سبک یک سرآشپز حرفه‌ای باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

کریم

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اصلا شما میدونین یخچال یه برند ژاپنی و با کیفیت مثل هیتاچی یعنی چی خداییش حتما حتی از پشت شیشه ی مغازه هم ندیدین یا فکر کردین یه برند چینیه که مونتاژ ایرانه

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
واقعا برای 55 تاتون متأسفم که حتی اندازه ی یه نخود هم عقل ندارین جه برسه به سواد و معلومات واقعا وای به حال ممکلت ما که جووناش آدمای بی فکرو متعصبی هستن که به سادگی گول تبلیغاتو میخورن و با ریوتاژ ساده و یا کلیپ ساده همه چیو باور می کنینآخه مزخرف. حالا که کشورمون تحریمه و برندهای با کیفیتی مثل هیتاچی به بازار ما نمیاد د یا اینکه خیلی کم به بازارمون میاد دلیلی نداره که نفهمیده و ندونسته و نسنجیده بیایم الکی این برند گرون و ژاپنی و خیلی خیلی با کیفیتو تخریب کنیم و ازش بد بگیم و ذهن بقیه رو منحرف کنیم که کسی نره از این برند اصیل د با کیفیت که سالیان ساله داره تو قسمت لوازم خانگی فعالیت می کنه و یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و... داره تولید می کنه بیاین اینجا نظر منفی بدین و فوری شروع کنین به جوک گفتن و. شروور گفتن

کریم

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
اصلا می دونی هیتاچی چیه بچه جان حاضرم قسم بخورم که تا حالا که من گفتم اصلا نمی دونستید چه برند خیلی بزرگ و با کفیتیه و مال ژاپن و قیمت ساید بایدسایدش که چون ما هنوزم تحریمیم و خیلی کم به بازار مادمیاد حااقل بالای 12 13 تومنهدو حتی از الجی و سامسونگ هم گرون تره اصلا یه بار تو اینترنت سرچ کن و مدلاشو بیار برق از سرت می پره و میبینی کلی فناوری های روز توشه و کلی جایزه نوآوری گرفته اصلا یه بار برو تو بازار ببین چه یخچال هایی هستن که با ظاهر زیبا و با امکانات زیادن این مثال پیکان جوانان هم اشتباه زدین شاید شما 53نفر فکر کردین این یخچال مثل یخچال فریزر پارس خزر و هیمالیا و الکترو استیل و دوو خودتونه خخخ

htc best

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
فقط پارس خزر

ادریس قتاحی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
باریکلا
خوشم امد چه عجب این بار واقع بین شدی