خانهاخبار
گزارش تصویری از کشف بیش از 7000 گوشی تلفن همراه

گزارش تصویری از کشف بیش از 7000 گوشی تلفن همراه

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، این وزارتخانه با صدور اطلاعیه‌ای از کشف و ضبط بیش از 7 هزار گوشی به ارزش تقریبی 7 میلیارد تومان خبر داد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

 با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل استان های کرمان و اصفهان دو باند قاچاق گوشی تلفن همراه شناسایی، مورد برخورد و بیش از 7000 گوشی به ارزش تقریبی 7 میلیارد تومان کشف و ضبط گردید. شایان ذکر است از اسناد و مدارک به دست آمده از این باند مشخص گردید که این گروه تا کنون حدود 200 میلیارد تومان کالای قاچاق به کشور وارد نموده اند.

image
image
image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
اگر هر جای دیگه دنیا جلوی ورود کالا قاچاق گرفته میشد خوشحال میشدم اما متاسفانه توی ایران از این اتفاق باید تاسف خورد ... چون از طرفی نه به نفع مردم تمام میشه و نه وضعیت اقتصادی و بیکاری و حمایت از تولید داخلی تغییری میکنه . تنها نتیجه ش خراب شدن بازار و گران شدن جنس و فشار بیشتر بر دوش مردمه ?

Navid.R.M

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
با سلام.
موبایل من جی ۵ است.
وقتی خریداری کردمش.. از یک مغازه..
جعبه اش آسیب دیده بود.
فکر کنم اونم قاچاق اومده بود...
کاش این مولایل ها رو قرعه کشی کنین به مردم مجانی بدین.خخخ.

دلناز

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
خودشون عرضه میکنند به بازار، مثه بقیه جنسای قاچاق!

محمد حیدری

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
اون گوشی مال نوکیا نیست منظورم اینه ک نوکیا در حال حاضر تون تولید گوشی رو نداره از نظر مالی و اون مارک نوکیا هست ک مال شرکتی هست ک تقریبا میشه گفت نوکیا رو خریده و تا سال 2026 حق استفاده از برند نوکیا رو رو گوشیاش داره

علی

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
ای وای از فردا گوشی گرون تر هم میشه.من میخواستم گوشی بخرم