خانهاخبار
ایسوس از Chromebook Flip جدیدش رونمایی کرد

ایسوس از Chromebook Flip جدیدش رونمایی کرد

ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹
image

چند سال از معرفی اولین کروم‌بوک توسط ایسر می‌گذرد و به نظر می‌رسد امروزه بازار این نوت‌بوک‌ها رونق خوبی گرفته است. اگر علاقه‌مند به کروم‌بوک باشید می‌توانید انواع مختلفی از این رایانه شخصی را از سازنده‌های مختلف و با قیمت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری متفاوت در بازار پیدا کنید. ایسوس نیز، که یکی از بازیگران پررنگ در عرصه نوت‌بوک‌هاست، به حدی که نوت‌بوک‌هایی با قیمت 149 دلار نیز عرضه می‌کند، با معرفی کروم‌بوک جدید قدرتمندش در CES امسال قصد دارد در این بازار نیز خودی نشان دهد.

Chromebook Flip C302CA به صفحه‌ نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی مجهز است که از لمس چندگانه توسط کاربر نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب این کروم‌بوک آن است که می‌توان صفحه نمایشش را 360 درجه چرخاند و حتی مانند تبلت از آن استفاده کرد.

کروم‌بوک جدید ایسوس در دو نسخه با پردازنده‌های m3 و m7 اینتل عرضه می‌شود. رم این محصول نیز 4 و 8 گیگابایت است و برای حافظه داخلی بین 32، 64 و 128 گیگابایت حق انتخاب دارید.

image

وزن کروم‌بوک فلیپ کمی کمتر از 1.2 کیلوگرم است و تنها 13.7 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری این محصول 39 وات‌ساعتی است و ایسوس ادعا کرده که با هر بار شارژ می‌توانید 10 ساعت از نوت‌بوکتان استفاده کنید.

دو درگاه USB Type-C به همراه یک درگاه microSD برای این کروم‌بوک تعبیه شده است. قیمت نسخه مجهز به پردازنده m3 با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی 499 دلار است و سایر نسخه‌های دستگاه طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)