خانهاخبار
فبلت آلکاتل A3 XL معرفی شد؛ خوش قیمت همراه با اندروید 7 نوقا

فبلت آلکاتل A3 XL معرفی شد؛ خوش قیمت همراه با اندروید 7 نوقا

شرکت آلکاتل در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس از فبلتی 6 اینچی و خوش قیمت همراه با اندروید 7 نوقا رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸

شرکت آلکاتل که یکی از تولید کنندگان بزرگ تلفن هوشمند است، در سال 2016 میلادی تغییرات بسیار بزرگی را در بخش سازمانی خود داشت و باعث شد این شرکت کمی از بازار هدف خود عقب بماند. این برند که محبوبیت زیادی به دلیل کیفیت و قیمت در کشورهای اروپایی دارد، یک فبلت میان‌رده را در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا رونمایی کرده است. این قبلت قیمتی مناسب دارد و به جدیدترین سیستم عامل شرکت گوگل یعنی اندروید 7 نوقا مجهز شده است.

گوشی  Alcatel A3 XL از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره مند همچنین این گوشی با پسوند XL عرضه شده است که باعث شده از خانواده فبلت‌ها محسوب شود. فبلت جدید شرکت آلکاتل، A3 XL، دارای مشخصات سخت افزاری پایین‌رده و نچندان مناسبی است. این فبلت به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT8735B با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و تراکم پیکسلی 244 پیکسل در هر اینچ با قابلیت 5 لمس همزمان، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است.

در هر صورت گوشی 6 اینچی و بزرگ A3 XL یک محصول نچندان قدرتمند با بدنه‌ای پلاستیک با کیفیت است که دارای قیمت مناسبی است که شاید برای علاقه مندان به گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ گزینه مناسبی باشد. شرکت الکاتل اعلام کرده است که گوشی آلکاتل A3 XL در آمریکا عرضه خواهد شد و در سه ماهه اول سال میلادی جاری در آمریکای لاتین، آسیا، اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه این محصول با قیمت 200 دلار به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
الکاتل،عزیزم نترکی یه وقت با این حجم وسیع امکاناتیگذاشتی رو این گوشی....

rafa_

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
کجاش خوش قیمته با این امکانات ؟ ۱۰۰ دلار میارزه ، با ۲۰۰ دلار میشه میانرده قوی چینی بخری

امیرعلی?

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
گوشی خوبی میشه