خانهاخبار
زمان تولید انبوه و معرفی گلکسی S8 مشخص شد

زمان تولید انبوه و معرفی گلکسی S8 مشخص شد

شرکت سامسونگ قصد دارد تولید جدیدترین عضو خانواده کهکشانی خود را یعنی گوشی گلکسی S8 از اسفند ماه شروع کند و طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده این اسمارت فون را در فروردین سال 1396 به صورت رسمی معرفی کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸

مدت زمان زیادی است که گوشی هوشمند جدید خانواده کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ، گلکسی S8 شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است اما در جدیدترین خبری که از این گوشی هوشمند منتشرشده است، زمان عرضه احتمالی و زمان تولید این اسمارت فون لو رفته است. طبق اخبار جدید، گوشی گلکسی اس 8 قرار نیست در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017 معرفی شود و سامسونگ تصمیم گرفته است تا در ماه آوریل یا همان فروردین ماه سال آینده طی یک کنفرانس رسمی در شهر نیویورک کشور ایلات متحده آمریکا به صورت رسمی از این اسمارت فون رونمایی کند.

image

صاحبان سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتظر پرچمدار آینده سامسونگ هستند اما کاربران سری نوت شرکت سامسونگ نیز  به دلیل اتفاقات بسیار ناگوار و تلخ برای سامسونگ گلکسی نوت 7 منتظر این محصول جنجالی هستند تا شاید طبق شایعاتی که منتشر شده است گوشی گلکسی اس 8 دارای قلم لمسی و بدنه‌ای شبیه به نوت 7 باشد و بتواند جای خالی پرچمدار سری نوت را جبران کند. در هر صورت شاید پرچمدار تمام عیار سامسونگ، گوشی گلکسی اس 8 چشم امید سامسونگ و طرفداران این شرکت باشد و بتوانید مورد استقبالی پرشور قرار بگیرد.

طبق گزارشات منتشر شده از  ETNews باید گفت که کمپانی سامسونگ اطلاعات لازم در مورد برنامه‌های آتی گوشی گلکسی S8 را به تامین کنندگان قطعات خود داده است و قرار است طی ماه آینده یعنی بهمن ماه، اجزای داخلی این تلفن هوشمند تولید شوند و سپس در ماه مارس یعنی اسفند ماه تمام خطوط تولید با تمام توان تولیدی خود اقدام به تولید 5 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 8 کنند. همچنین 5 میلیون دستگاه دیگر از گلکسی S8 نیز در ماه آوریل یعنی فروردین ماه 1396 تولید خواهد شد تا انبارهای سامسونگ برای تجربه یک فروش بالای دیگر شوکه نشود.

گفتنی است که سامسونگ امیدوار است تا با گوشی گلکسی S8 رکورد فروش گوشی گلکسی اس 7 در سال 2016 میلادی یعنی 10 میلیون دستگاه در ماه نخست را تکرار و یا حتی بالاتر ببرد. فعلا هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این گوشی که گفته می‌شود قدرتمندترین گوشی اندرویدی خواهد بود، در دسترس نیست اما باید گفت که مثل همیشه، شاهد 20 درصد افزایش قیمت گلکسی اس 8 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 7 به صورت قطعی باشیم.

نظر شما در مورد گوشی سامسونگ گلکسی S8 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

حامد

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دوستان از الان داريد اس ٨ رو با ايفون ٧ مقايسه ميكنيد چرا گوشي ٢٠١٧ بايد با ٢٠١٧ مقايسه شه نه ٢٠١٦ صبر كنيد ايفون ٨ بياد بعد مقايسه كنيد سامسونگ همش عدد داره الكيه دوربين ١٦ ميزنه ولي در برابر ايفون ٧ پلاس كه دوربينش ١٢ هست كم مياره رم ٤ ميزنه ولي بازم با ايفون كه رمش ٢ هست كن مياره سامسونگ همش عدده بيخيال يكم منطقي باشين واقع بين باشين خدايي زشته گوشي كره اي با امريكايي مقايسه شه ?

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
ضمنا آقا رضا اگه قبول نداری که اصلا و ابدا مهم نیست با یه سرچ کوچیک تو اینترنت بزن جایزه ابتکار آمیز و خلاق ترین پرچمدار تو نمایشگاه ces 2017 تو و دوستان به جوابتون میرسین و یه کم از توهمتون کم میشه

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
اصلا یه سایت تایید کنه اس6 بهترین شد.دروغ از این بزرگتر .ساده لوحا باور میکنن

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
دوستان دقت کنید.گلگسی اس 8 انشالله بتونه خسارت های ناشی از نوت 7 رو جبران کنه.اما سامسونگ گفته که قراره نوت 8 رو بعد از اس8 بزنه و قراره لنز دوگانه واسش بزنه.مهم تر از این که میخواد گوشی منعطف بزنه.یعنی میتونی گوشی رو خم کنی بدون این که بشکنه درست مثل خط کش های ژله ای.این خبر واقعا عالیه.اما ممکنه شایعه باشه.شرکت SAMSUNG و شرکت LG بهترین برند های اندروید هستند و اگه میخواهید از این دو برند خریداری کنید.در خریدتون شک نکنید.ضمنا گوشی های HTC و SONY و Huawei نمیتونن به پای این دو برند با تجربه برسن.انشالله گلگسی و الجی سال 2017 بهترین گوشی رو مثل همیشه بزنند.ممنون.لطفا نظر منو بزارید.

MR7

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
همین الانش اس 7 از بهترینای دنیاس...چی بشه اس 8...