خانهاخبار
هدفون جدید لاجیتک صدای سینمایی را به بازی‌ها می‌‌آورد

هدفون جدید لاجیتک صدای سینمایی را به بازی‌ها می‌‌آورد

کمپانی لاجیتک در نمایشگاه CES 2017 از یک هدفون جدید رونمایی کرده است که می‌تواند صدایی با کیفیت سینمایی را به بازی‌های ویدئویی بیاورد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

بازار ابزارهای مبتنی بر گیم در نمایشگاه CES 2017 بسیار داغ است و کمپانی‌های حاضر در این حوزه با ارائه‌ تکنولوژی‌ها و ابزارهای نوآور در این زمینه سعی می‌کنند نظر گیمرهای حرفه‌ای را جلب کنند. کمپانی لاجیتک در نمایشگاه CES از هدفون جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند صدایی با کیفیت سینمایی را به بازی‌های ویدئویی بیاورد. قطعا صدای واضح و دقیق می‌تواند نقش زیادی در درک بازی برای گیمر داشته باشد. این هدفون G533 نام دارد و قیمتش نیز 150 دلار عنوان شده است. از مزیت‌های این هدفون، علاوه بر کیفیت صدای بسیار عالی، می‌توان به وایرلس بودن نیز اشاره کرد. حداکثر فاصله‌ برای استفاده از قابلیت وایرلس این هدفون 15 متر است. 

image

در این هدفون از زبان طراحی جدیدی نیز استفاده شده است. همچنین مواد به‌کاررفته در بدنه آن باعث می‌شود صدایی واضح‌تر و باکیفیت‌تر به گوش گیمر برسد و شاهد اعوجاج کمتری در صدای نهایی باشیم. صدایی که G533 تولید می‌کند حس حضور در سالن تئاتر را برای شخص ایجاد می‌کند. محافظ گوش استفاده‌شده در این هدفون نیز بسیار راحت و نرم طراحی شده و حتی قابل شستشوست. در ساخت بدنه از پلاستیک مقاوم استفاده شده است، اما در نگاه اول احساس می‌کنید که با هدفونی از جنس شیشه مواجهید. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)