خانهاخبار
سواروسکی با همکاری کوالکام و گوگل ساعت هوشمند معرفی می‌کند

سواروسکی با همکاری کوالکام و گوگل ساعت هوشمند معرفی می‌کند

اولین بار نیست که کمپانی‌های فعال در زمینه مد و فشن وارد بازار ساعت هوشمند می‌شوند. حالا نوبت به برند Swarovski رسیده که شانس خود را در این زمینه امتحان کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

برند سواروسکی برای بانوان یک برند آشناست. این برند اتریشی در زمینه زیورآلات بسیار خوشنام است و حالا قصد دارد وارد بازار ساعت هوشمند شود. در نمایشگاه CES 2017 خبر همکاری سواروسکی با گوگل و کوالکام برای ساخت ساعت هوشمند مخصوص بانوان منتشر شد.

image

البته این اولین تجربه سواروسکی در زمینه تولید ساعت هوشمند نیست. این کمپانی پیش از این نیز برای تولید ساعت هوشمند Huawei Watch Ladies با هوآوی همکاری کرده بود.

هنوز مشخص نیست که آیا کوالکام آخرین پردازنده خود، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵، را برای به‌کارگیری در این ساعت در اختیار سواروسکی قرار می‌دهد یا خیر. ناگفته نماند که کوالکام سری پردازنده‌های مخصوص گجت‌های پوشیدنی نیز در سبد محصولات خود دارد و احتمال دارد از آن نسل پردازنده‌ها در ساعت هوشمند سواروسکی استفاده شود.

این ساعت هوشمند با Android Wear 2 عرضه می‌شود و از مشخصات و ویژگی‌های آن اطلاعاتی منتشر نشده است. 

سواروسکی اعلام کرده که ساعت هوشمند خود را در مراسم سالانه Baselworld 2017 رونمایی و معرفی می‌کند. این مراسم در ماه مارس یعنی حدود سه ماه دیگر برگزار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sink

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
اشتباه نزدین؟! ۸۳۵ توی‌ساعت؟! مگه میخواد آپولو هوا کنه :/ ساعته دیگه :/