خانهاخبار
نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی Mi Mix معرفی شد

نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی Mi Mix معرفی شد

گوشی می مکس، غول بدون حاشیه شرکت شیائومی، در رنگ سفید رسما در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

همانطور که می‌دانید، گوشی Mi Mix شیائومی در ماه اکتبر معرفی شد و به دلیل صفحه نمایش بدون حاشیه یا درواقع با حاشیه صفحه نمایش پایینش مورد توجه بسیاری از دوستداران تکنولوژی قرار گرفت و شرکت‌های زیادی اقدام به ایده‌برداری از شیائومی می‌ میکس کردند. حالا شرکت چینی شیائومی در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس‌وگاس ایلات متحده آمریکا از نسخه سفید رنگ موبایل شیائومی می میکس، پرچمدار بدون حاشیه صفحه نمایش خود، به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در رنگ سفید بسیار جذاب و دیدنی است و آنچه در تصاویرآشکار است این است که رنگ سفید جذب اثر انگشت کمتری در قسمت قاب پشتی خود نسبت به رنگ مشکی دارد.

image

نسخه سفید رنگ شیائومی می‌ میکس تنها در رنگبندی با نسخه اصلی این گوشی متفاوت است و از سخت‌افزاری مشابه و قدرتمند و همچنان از بدنه‌ای از جنس سرامیک استفاده می‌کند. از جمله مشخصات سخت‌افزاری می‌میکس باید به پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 240 در 1080 با تراکم پیکسلی 362 پیکسل در هر اینچ، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد.

image

گفتنی است که هنوز شرکت شیائومی قیمت و زمان عرضه نسخه سفید رنگ این دستگاه را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود قیمت رنگ سفید این اسمارت فون با رنگ مشکی آن تفاوتی نداشته باشد و این گوشی نیز با قیمت 520 دلار آمریکا برای نسخه حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و قیمت 595 دلار آمریکا برای نسخه حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت وارد بازار شود.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی می میکس چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Arash Darbari

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
درکل میشه گفت گوشیه خیلی زیباییه ولی معایب زیاد داره اسپیکر ضعیف اسیب پذیر بودنه گوشی ولی خب بزرگترین عیب این گوشی اندازه ی فوق العاده بزرگشه که باعث میشه کار کردن باهاش خیلی خیلی سخت بشه به شخصه یه گوشی هرچقدرم زیبا باشه اگه ارگونومی خوبی نداشته باشه و به خاطر کارکردن باهاش دائما در عذاب باشم و حتی تو جیبمم جا نشه حاضر نیستم براش پول بدم اگه این گوشیو مجانی هم برام بیارن میفروشمش ولی درکل برند شیائومی و برند وان پلاس رو خیلی دوس دارم امیدوارم شیائومی دیگه گوشی هایی به این بزرگی نزنه

Far

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
خیلی خوشگل و تو دستم با کلاس و شیک دیده میشه شرکتهای چینی تو این چند سال واقعا پیشرفت کردن

آرش

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
اسپیکر خروجی صدا به شکل سنتی، مثل بقیه گوشی ها، نداره بلکه خروجی صداش با امواج هست یعنی میشه گفت صدا از کل گوشی خارج میشه. تو بررسی ها گفته شده که کیفیت صدای مکالمه ش خیلی خوب نیست.

آرمین

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
یه جایی خوندم صدا از داخلش به شما القا میشه ولی واضح و خوب نمیاد صدا

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
خروجی صدا مخاطب دقیقا کجا هست هر چی به عکساش نگاه کردم ندیدمش
در کل خیلی شیک هست و نظر شخصی خودم اینکه یکم حاشیه از بالا پایین لازم هست مخصوصا برای زمانی که با گوشی فیلم میبینیم یا بازی میکنیم برای جلوگیری از برخورد اتفاقی دست با صفحه