خانهاخبار
ساعت هوشمند WSD-F20 کاسیو معرفی شد؛ تلفیق مقاومت و هوشمندی

ساعت هوشمند WSD-F20 کاسیو معرفی شد؛ تلفیق مقاومت و هوشمندی

شرکت ژاپنی کاسیو که یکی از کمپانی‌های معروف دنیا در ساخت ساعت‌های مقاوم در برابر آب و ضربه است. کاسیو در نمایشگاه CES 2017 از یک ساعت جدید هوشمند با نام WSD-F20 رونمایی کرده است که علاوه بر ویژگی‌های جان سخت بودن، از پلتفرم Android Wear 2.0 بهره می‌برد و قیمت مناسبی دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

ساعت هوشمند WSD-F20  از کمپانی کاسیو یکی از بهترین‌های نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده است. این محصول نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب و ضربه شرکت کاسیو نیست چرا که سال گذشته ساعت هوشمند WSD-F10 از کاسیو  وارد بازار شد و استقابل خوبی از آن به دلیل کاربرد و سبک متفاوت این ساعت شد. حالا کاسیو امکاناتی جدید و بهبود یافته را به ساعت جدید خود یعنی WSD-F20 آورده است. همچنین ساعت جدید کاسیو به سیستم عامل Android Wear 2.0 که بسیار قدرتمند و جدید است، مجهز شده است.

image

ساعت WSD-F20 شباهت زیادی نسبت به نسخه قبلی دارد و همچنان سه دکمه برای تنظیمات ساعت در سمت راست بدنه قرار گرفته است همچنین مانند گذاشته با استفاده از دکمه‌های جانبی می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کنید. از تغییرات این ساعت نسبت به نسخه قبلی باید خشن و جذاب‌تر شدن طراحی بدنه و دکمه هوم بزرگ‌تر در صفحه مرکزی اشاره داشت. همچنین این ساعت هوشمند دارای یک حالت صرفه جویی با یک صفحه نمایش دوگانه است که با استفاده از آن می‌توانید هنگامی که شارژ چندانی ندارید، نمایشگر ساعت به شکل تک رنگ در آمده و فقط زمان را به شما نشان خواهد داد.

image

یکی از نکات مهم در رابطه با ساعت جدید اضافه شدن سیستم محبوب و بسیار کاربردی GPS به ساعت و منوی صفحه نمایش است. سنسور GPS این ساعت قابلیت ردیابی حتی در حالت آفلاین را دارد و شما می‌توانید بدون اینترنت موقعیت جغرافیایی را ردیابی کنید. همچنین ساعت کاسیو WSD-F20 از اپلیکیشن Location Memory بهره می‌برد و شما با استفاده از آن می‌توانید مناطق مهم روی نقشه را علامت گذاری کنید. گفتنی است که سایت دیجیتال ترندز اعلام کرده است که منبع اطلاعات نقشه این ساعت هوشمند، سرویس Mapbox خواهد بود که امکان دانلود نقشه های آفلاین از جمله قابلیت های بسیار کاربردی آن است.

image

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 دارای استاندارد محافظت در برابر شرایط محیطی MIL-STD-801G است. این استاندارد بیان می‌کند که این محصول تا عمق 50 متری آب قابل استفاده است در واقع شما در آب می‌توانید بدون ایجاد هیچ مشکلی از ساعت هوشمند کاسیو استفاده کنید و نگران خرابی آن و از کار افتادن این ساعت هوشمند نباشید. این ساعت دارای یک پوشش مخصوص است تا گرد و غبار روی صفحه آن ایجاد نشود. ساعت هوشمند جان سخت کاسیو WSD-F20 از تاریخ 21 ماه آوریل با دو رنگ مشکی و نارنجی با قیمت 500 دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرزین

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
زد تی ای گوشی اکسون ۷ تولید کرده که پرچمداره قیمتش ۴۰۰ دلاره! بعد این ساعت ۵۰۰ دلار؟؟؟
الان دیگه ساعت یه وسیله برای ظاهره نه کاربرد با وجود تلفن های همراه......