خانهاخبار
ایسر Predator 21x؛ لپ‌تاپ گیمینگ با قیمت 38 میلیون تومان!

ایسر Predator 21x؛ لپ‌تاپ گیمینگ با قیمت 38 میلیون تومان!

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator 21x یک محصول بسیار قدرتمند، خاص و گران قیمت است که در نمایشگاه CES 2017 توسط کمپانی تایوانی ایسر معرفی شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا بیشتر با این غول دنیای گیمینگ آشنا شوید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

شرکت تایوانی ایسر یکی از تولید کنندگان بزرگ صنعت لپ‌تاپ است و با خانواده پریدیتور (Predator) فعالیت گسترده‌ای در زمینه لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی یا همان لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارد. شرکت ایسر در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا از یک محصول خارق العاده با نام پریدیتور 21  ایکس رونمایی کرد. این لپ‌تاپ مخصوص بازی دارای سخت افزاری بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار گران قیمت است چرا که شما برای خرید آن باید مبلغی در حدود 8999 دلار آمریکا معادل 38 میلیون تومان پرداخت کنید، به همین سبب با گران قیمت‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا تا به امروز روبرو هستیم که می‌تواند ارزوی هر گیمر حرفه‌ای باشد.

لپ‌تاپ ایسر Predator 21x یک محصول تمام عیار است که در قسمت سخت افزاری آن از بهترین سخت افزارهای روز دنیا استفاده شده است. در ادامه شاهد مشخصات فنی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator 21x هستید:

 

  • وزن 8.8 کیلوگرم
  • صفحه نمایش ۲۱ اینچی فوق عریض و منحنی  ۲۰۰۰R با نسبت نمایش ۲۱:۹ با وضوح تصویر 2560 در 1080 پیکسل همراه با نرخ بروزرسانی 120 گیگاهرتز
  • پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل، کبی لیک  Core i7-7820HK با قابلیت اورکلاک بسیار بالا
  • دو عدد کارت گرافیک GeForce GTX1080 با قابلیت پشتیبانی از G-Sync شرکت انویدیا و واقعیت مجازی
  • سیستم کنترل با چشم (Tobi Eye Tracking)
  • 64 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4
  • هارد دیسک ۲ ترابایتی به همراه چهار هارد دیسک SSD 512 گیگابایتی
  • 5 عدد فن به همراه 9 عدد لوله انتقال حرارت برای خنک کردن دستگاه
  • دو منبع تغذیه مجزا
  • خروجی HDMI و دو عدد خروجی تصویر (DisplayPorts)
  • چهار بلندگو به همراه با یک عدد ساب ووفر مرکزی
  • صفحه کلید مکانیکی با کلید ها CherryMX همراه با ال‌ ای دی های رنگی با قابلیت 16 میلیون رنگ در زیر هر کلید به صورت جداگانه
  • شیار کارت حافظه از نوع SD
  • سیستم عامل ویندوز 10
image

لپ‌تاپ ایسر پریدیتور 21 ایکس یک محصول کامل است که دارای وزنی بسیار زیاد و اندازه‌ای غیر معقول یعنی 21 اینچ در میان لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. از ویژگی‌های بسیار جالب این لپ‌تاپ باید به قابلیت اورکلاک بسیار بالا و همچنین قابلیت تعویض قسمت تاچ پد با چرخاندن به طرف دیگر و قرار دادن دکمه‌های Numeric Key Pad یا همان ماشین حسابیی است که در بازی‌‎های کامپیوتر کاربردی بیشتر از تاچ پد دارند و با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید بر اساس موقعیت خودد وضعیت قسمت راست کیبورد را انتخاب کنید.

در هر صورت لپ‌تاپ جدید گیمینگ شرکت ایسر، پریدیتور 21 ایکس، یک محصول بسیار قدرتمند است که می‎‌تواند تمامی نیازهای حرفه‌ای ترین گیمرهای دنیا را نیز رفع کند و به دلیل اندازه بسیار بزرگ و قیمت بالای آن برای هیچ کاربر معمولی استفاده خاصی نخواهد داشت. این لپ‌تاپ  هر چند بسیار گران قیمت است اما سخت افزار و طراحی جذاب و خشن آن برای یک گیمر بهترین محصول ممکن است که می‌تواند به عنوان یک کامپیوتر رومیزی با قابلیت حمل اندک برای گیمرها استفاده شود.

image

در مورد قیمت لپ‌تاپ Predator 21x باید گفت که شرکت ایسر تصمیم دارد لپ‌تاپ گیمینگ Predator 21x را با قمیت 8999 دلار آمریکا وارد بازار کند. همچنین به احتمال زیاد ایسر تصمیم دارداین محصول را در انگلستان و استرالیا قیمت 9.999 یورو  و در اروپا با قیمت 8520 پوند و همچنین  در امارات متحده عربی با قیمتی در حدود 12525 درهم راهی بازار کند به همین دلیل باید منتظر ورود این غول گیمینگ با قیمتی بسیار بالا به بازار کشورمان باشیم. شایان ذکر است که 300 نفر خریدار اول این غول گیمینگ یک نسخه محدود با حکاکی‌هایی گرافیکی از یک اژدها آبی رنگ دریافت خواهند کرد که قیمت بسیار بالاتری از نسخه معمولی دارد و می‌توان آن را فقط در رویاها تصویر کرد.

نظر شما در مورد ایسر Predator 21x چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

اریا

۱۳۹۹/۱۰/۸
بازم تقریبی گفتم شاید ارزون تر هم باشه

اریا

۱۳۹۹/۱۰/۸
واقعا فوق العاده قدرتمند هست من دوبار تو نمایشگاه بود نشتسم گفتم ببینم چه لبتاب هست بازی جی تی ای وی وصل بود وقتی بازی کردم فوق العاده بود شاید بالای 150 اف پی اس بداد فوق‌العاده است و لی حیف که گرون هست الان دلار 25 هزار تومان است تقریبی میگم شاید 300 میلیون باشه

۲۳۰ میلیون تومان

۱۳۹۹/۶/۶
بنده در سال ۸۲ یه سیستم واسه کار گرافیکی گرفتم( واسه شغلم) به قیمت ۶۰۰ هزار تومان با تمام وسایل جانبی اون موقع شاید بتونم بگم کمتر لپتاب یا کامپیوتری بود که بتونه به گرد پای این سیستم برسه اما حالا چی؟ویندوز ۱۰ رو به زور می کشه فتو شاپ ۲۰۱۶ رو ۸ دقیقه طول می کشه تا باز کنه و دیگه به تراکتور تبدیل شده حالا خواستم تا با این عوضش کنم اما؟؟با دلار ۲۶ هزار تومانی الان حدودا ۲۳۰ میلیون تومان میشه فکر کنم باید از ساخت و طراحی های سه بعدی و کار های فوق العاده سنگین صرف نظر کنم چون تو ایران جایی واسه اینجور شغلا نیست.

Mk

۱۳۹۹/۳/۱۴
داش خوشحالی 38 میلیون با دلار 17 تومن حساب کنی میشه ‌153 میلیون ناقابل

امیر حسین

۱۳۹۹/۱/۹
ظاهرا هیچ کدوم از دوستان گیمر نیستن.
این جور قیمت با این لوازم آرزو همه گیمر هاست.
من خودم اگر ایران موجود باشه یکی میگیرم.