خانهاخبار
سامسونگ: بیشتر از 5 میلیون هدست واقعیت مجازی Gear VR به فروش رسیده است!

سامسونگ: بیشتر از 5 میلیون هدست واقعیت مجازی Gear VR به فروش رسیده است!

شرکت سامسونگ طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس اعلام کرد که بیشتر از 5 میلیون نسخه از هدست واقعیت مجازی Gear VR را در سراسر دنیا به فروش رسانده است که این میزان فروش بسیار قابل توجه است و یک رکورد محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

شرکت سامسونگ طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 به فروش هدست‌های واقعیت مجازی خود اشاره داشت و آقای تیم بکستر، مدیر واحد آمریکای شمالی شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که تا به امروز بیشتر از 5 میلیون نسخه از هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR  که با همکاری فیسبوک و اکیلس ساخته شده است را به فروش رسانده است. در واقع باید گفت که آمار منتشر شده بسیار قابل توجه است و نشان از موفق بودن عملکرد این کمپانی کره‌ای در زمینه واقعیت مجازی با هدست خوش قیمت و با کیفیت Gear VR   است.

image

طبق اطلاعات منتشر شده در حدود 10 میلیون ساعت محتوای ویدئویی 360 درجه برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR  تولید شده است و با مشارکت مردم هر روزه مقدار زیادی از تصاویر 360 درجه بر روی سرویس‌های ابری شرکت سامسونگ آپلود می‌شود به همین دلیل با قدرتمندترین هدست واقعیت مجازی در زمینه محتوای ویدئویی اختصاصی روبرو هستید. همچنین از طرفی پلتفورم‌های کامپیوتر به دلیل مقدار محتوای پایین با فاصله زیادی نسبت به رقبای موبایلی عقب هستند و در زمینه واقعیت مجازی حرفی برای گفتن ندارند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
دقیقا بر عکس گفتی محمد جون

cadillac

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
بهترین vr جهان بدون شک htc vive

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
منظورم با آقا سینا و امثال ایشونه شما خودتو زیاد اذیت نکن دوست عزیز حالا فهمیدی چی می گم

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
@سعید
چی میگه این یکی ترجمه کنه

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
آقای کریم من gear vr و gear s2 3g ام رو از آتلانتا (آمریکا) آوردم و از روی کنجکاوی رفتم پالادیوم برای دیدن head set ال جی و مشکلاتی رو که دیدم با اعضا سایت در میان گذاشتم.شمایی که از توهین و... استفاده میکنی احتمالا تا حالا گوشی g5 رو هم ندیدی و نداری اگر هم که داری مبارکت باشه ولی به قولی انسان متعصبی هستی و حاضر به قبول متطق و استدلال نیستی بهتره قبل از نظر دادن بری gear vr و lg رو از نزدیک ببینی و تست کنی بعدش بخری و استفاده کنی هر کدام رو که خواستی و پسندیدی.دیگه حرفی ندارم و برایت آرزوی موفقیت میکنم.