خانهاخبار
تصویر قاب G6 شباهتش با G5 را تایید می‌کند

تصویر قاب G6 شباهتش با G5 را تایید می‌کند

حدود دو ماه تا رونمایی از LG G6 باقی مانده است و تصاویری که اخیرا از قاب مخصوص این گوشی منتشر شده است نشانگر آن است که از نظر ظاهری G6 شباهت زیادی با G5 دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵
image

چند روز پیش رندرهایی از پرچم‌دار بعدی ال‌جی، G6، منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی با LG G5 از نظر ظاهری شباهت بسیاری زیادی دارد. حال تصاویری از یک قاب منتشر شده است که ادعا می‌شود متعلق به G6 است و رندرهای قبلی را تایید می‌کند. این قاب نشان می‌دهد که دو دوربین اصلی این محصول به صورت افقی در قاب پشتی دستگاه جا خوش کرده‌اند، فلاش دوربین بین آن دو است و حسگر اثر انگشت نیز زیر آن‌ها قرار گرفته است.

باز هم باید گفت در مورد اینکه G6 مانند G5  ماژولار است یا خیر، هیچ‌کس مطمئن نیست. ال‌جی امیدوار بود طراحی ماژولار G5 بتواند این گوشی را در بازار گوشی‌های هوشمند متمایز کند، اما باید اذعان کرد که G5 در فروش موفق نبود. به همین دلیل استفاده دوباره ال‌جی از همان ایده در G6 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گزارش‌هایی منتشر شده است که این محصول باتری قابل تعویض دارد اما حتی اگر G6 این ویژگی را داشته باشد، به معنای این نیست که حتما ماژولار است.

بر اساس گزارشات، ال‌جی عزمش را جذب کرده که امسال بتواند در بازار سامسونگ را شکست دهد. اخبار حاکی از آن است که G6 فوریه امسال حین کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد و ماه مارس این محصول رسما به بازار عرضه می‌شود. از طرفی قبلا گفته می‌شد پرچم‌دار پر شایعه این روزها، گلکسی اس 8، نیز در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌شود، اما اخیرا شنیده می‌شود که سامسونگ تصمیم دارد پرچم‌دار سرنوشت‌ساز خود را حدود یک ماه دیرتر و در آوریل معرفی کند.

گفته می‌شود ال‌جی جی 6 از اولین گوشی‌های هوشمندی است که به اسنپدراگون 835، پردازنده جدید و قدرتمند کوالکام که در CES  امسال رونمایی شد، مجهز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Parsa lifes good

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
هر دو عالین چی میگی تو?

Parsa lifes good

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
بی نظیره ..
فعلا که g5 ام عالی بوده با همین راضیم ولی اینم واقعا زیباست

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
فعلا که همین الان هم سامسونگو شکست داده سانسونگتون همیشه جلوی برندهای بزرگی مثل الجی شکست خوردست

B

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
واقعا خیلی متاسفم برای الجی
چطوری میشه قبول کرد جی۴ و جی۵ رو هردو یک شرکت طراحی کرده!!!

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
اگر اینطوری باشه به همون سرنوشت جی۵ دچار میشه الجی چی خیال کرده که اگه پرچمدارش را زودتر معرفی کنه میتونه سامسونگ را شکست بده زهی خیال باطل