خانهاخبار
Garmin از 3 ساعت هوشمند جدیدش رونمایی کرد

Garmin از 3 ساعت هوشمند جدیدش رونمایی کرد

امروز در جریان نمایشگاه CES 2017 گارمین سه مدل جدید از ساعت‌های هوشمندش که به‌صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده است را معرفی کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

این ساعت‌ها با مدل‌های Fenix 5، Fenix 5X و Fenix 5S عرضه می‌شوند و هر سه به GPS داخلی برای اندازه گیری سرعت، فاصله و تمام آیتم‌هایی که برای فعالیت‌های ورزش لازم است مجهزند.

همچنین سیستم اندازه گیری ضربان قلب و قابلیت‌هایی چون اندازه گیری میزان فعالیت روزانه، میزان کالری سوخته شده و خواب از دیگر امکانات آن‌هاست.

image

Fenix

Fenix به یک باتری قدرتمند مجهز است که تا یک هفته در استفاده معمولی دوام می‌آورد این سری از ساعت‌ها ضد آب هستند و تا عمق 100 متری آب هیچ مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

قطب نمای سه محوره، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج از دیگر تجهیزات این ساعت‌هاست.

Fenix 5S

Fenix 5S کوچک‌ترین مدل از این سری است و 42 میلی‌متر قطر دارد. این مدل تا 8 روز استفاده روزمره و تا 13 ساعت استفاده از سنسور ضربان قلب روشن می‌ماند. Fenix 5S در دو مدل عرضه خواهد شد مدل دیگر علاوه بر WiFi شیشه ضد خش نیز دارد و البته قیمت آن کمی بالاتر خواهد بود. Garmin قیمت مدل معمولی را 600 دلار و مدل مجهزتر را 700 دلار اعلام کرده است.

Fenix 5 قطری 47 میلی‌متری دارد و تا دو هفته می‌توان روی شارژ آن حساب کرد. اگر سنسور ضربان قلب و جی پی اس دائما فعال باشد تا 20 ساعت دوام می‌آورد. Fenix 5 نیز در دو مدل بدون WiFi و با WiFi و شیشه مقاوم‌تر عرضه خواهد شد. قیمت این مدل هم به ترتیب 550 دلار و 700 دلار است.

Fenix 5X

بزرگ‌ترین مدل در این سری Fenix 5X است که 51 میلی‌متر قطر دارد. قابلیت‌های این مدل هم در دو مدل دیگر موجود نیست. Fenix 5X به نقشه‌های توپوگرافی آمریکا و نقشه‌های مسیر یابی دوچرخه مجهز است.

گارمین ادعا دارد Fenix 5X تا 12 روز در استفاده معمولی و 20 ساعت استفاده از سنسور ضربان قلب دوام می‌آورد. Fenix 5X باقیمت 700 دلار از ماه مارس آماده فروش می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sink

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
بالاخره معرفی شد :|
بیاد یه مقایسه با دوستان تایزنی داشته باشیم ...