خانهاخبار
ایسوس واقعیت مجازی را به VivoPC جدید خود می‌آورد

ایسوس واقعیت مجازی را به VivoPC جدید خود می‌آورد

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 لاس‌وگاس PC جدید خود را با قابلیت حمل بالا برای کسانی که دوست دارند از واقعیت مجازی لذت ببرند معرفی کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

شرکت ایسوس، که یکی از سردمداران تولید محصولات دیجیتالی است، می‌خواهد جای پای خود را در تولید دستگاه‌های مخصوص واقعیت مجازی محکم کند. به همین دلیل دست به تولید کامپیوتری شخصی زده است که طراحی متفاوت و قابلیت حمل بالایی دارد. این کامپیوتر شخصی، که VivoPC X نام گرفته، از هدست‌های واقعیت مجازی مانند HTC Vive نیز پشتیبانی می‌کند.
این کیس کوچک به کارت گرافیک Nvidia's GTX 1060 مجهز شده که جای کمتری نسبت به رقیبان خود می‌گیرد و قابلیت استفاده از هدست واقعیت مجازی را به کاربر می‌دهد. وزن آن نیز حدود 2.2 کیلوگرم است.

image

پردازنده اینتل i5، رم 8 گیگابایتی، کارت گرافیکی GTX 1060 و هارد SSD با ظرفیت 500 گیگابایت مشخصاتی است که ایسوس برای Vivo اعلام کرده. ازجمله پورت‌های ارتباطی این کامپیوتر شخصی می‌توان به 4 عدد USB3.1، دو عدد USB2.0، دو عدد HDMI، یک DisplayPort و پورت مخصوص تجهیزات VR اشاره کرد.

image
image

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید گرم شدن هنگام کار زیاد است که البته به کمک وجود فن‌های قدرتمند در طرفین این دستگاه تا حدود خیلی زیادی این مشکل مرتفع شده است.
کامپیوتر شخصی ویوو در اواسط ماه مارس و با قیمت 799 دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)