خانهاخبار
سورپرایز Honor برای کنفرانس CES 2017

سورپرایز Honor برای کنفرانس CES 2017

اوایل همین ماه کمپانی آنر از گوشی جالبی به نام Magic رونمایی کرد که از طراحی فوق‌العاده زیبایی بهره می‌برد. لبه‌های نمایشگر اندکی خمیده‌اند و دوربین دوگانه دستگاه در قاب پشتی دلبری می‌کند. در CES 2017 احتمالا شاهد نسخه جهانی این گوشی خواهیم بود که هنوز نحوه عرضه و مشخصات آن افشا نشده است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۲

برند Honor از سپتامبر 2011 فعالیت خود را با U8860 در بازار اسمارت‌فون‌ها آغاز کرد که از آن پس موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. همان‌طور که می‌دانید در حقیقت هوآوی صاحب اصلی این کمپانی است اما هردو پرچمداران کاملا جداگانه‌ای معرفی می‌کنند. اگر خاطرتان باشد چندی پیش گوشی عجیب و غریبی با نام Honor Magic معرفی شد که نمایشگر اج دارد و دوربین دوگانه‌ای در قاب پشتی‌اش به خوبی خودنمایی می‌کند. ظاهرا چینی‌ها برای نفوذ در خاک امریکا برنامه‌های جدیدی دارند که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

اوایل همین ماه، مجیک برای بازار چین معرفی شد که با استقبال کاربران مواجه گردید؛ حالا آنر قصد دارد جای خالی گلکسی نوت7 را با پرچمدار جدیدی به نام Epic در امریکا پر کند. هنوز تقریبا هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دست نیست، اما برندهای چینی مدت‌هاست برای محکم‌کردن جای پای خود در ایالات متحده تلاش می‌کنند که البته تاکنون چندان موثر نبوده است، چون کاربران امریکایی به چشم »کالای چینی» به این برند نگاه می‌کنند.

image

 

اکنون تنها دو گوشی از آنر به نام‌های 5X و Honor 8 در خاک امریکا به فروش می‌رسند که در آینده نزدیک یک گجت به جمع آن‌ها اضافه می‌شود. این گوشی‌ها به صورت آزاد و خارج از قرارداد اپراتورها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که فروش قراردادی اپیک و همچنین ارائه اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش‌فرض، می‌تواند تاثیر بسزایی در جلب نظر امریکایی‌ها داشته باشد. البته به این نکته دقت داشته باشید که فروش اختصاصی گوشی در ایالات متحده صرفا حدس و گمان خبرگزاری‌هاست و ممکن است در سطح جهانی نیز شاهد حضور آنر اپیک باشیم.

image

 

نظر شما درباره برند آنر چیست؟ آیا تاکنون از گوشی‌های این کمپانی خرید کرده‌اید؟ به نظر شما علت عدم استقبال غربی‌ها از برندهای چینی چیست؟ آیا طراحی آنر مجیک را، که در عکس‌های بالا به تصویر کشیده شده، می‌پسندید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

s sadegh

۱۳۹۵/۱۲/۲
سلام دوستان...
گلکسی نوت 7 سوخت
اپل هم گرانفروشی کرد
حالا چکارکنم؟ هواوی بخرم + در خرید هواوی شک نکنم -

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
من 4ساله g610 دارم و هنوز کار می کنه

مجتبی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
با سلام و خسته نباشید.به نظرمن نسبت به قیمت و کارایش بسیار عااااااالیه.من خودم شش ماهه (honor 5 x)را خردیم و خیلی راضیم .با تشکر

مجتبی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
من تقریبا دو سال و نیم قبل گوشی honor 3c رو برای همسرم خریدم با اندروید 4.4 کیت کت..
اما هیچ افت کیفیتی رو ندیدم..
هنوز هم نمیبینم..الان هم میخوام honor 8 یا p9 بخرم براش..
این حرفا دیگه چیپ شده..

sm

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
واو پسر
اگه این باشه فوق العادس