خانهاخبار
رونمایی ایسوس از GX501 در CES 2017؛ تحقق رویا

رونمایی ایسوس از GX501 در CES 2017؛ تحقق رویا

ایسوس، به‌عنوان شرکت تولیدکننده لپ‌تاپ و پیشگام در تولید دستگاه‌های گیمینگ، این بار هم می‌خواهد نوآوری خلاقانه‌ای ارائه کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

همان‌طور که می‌دانید، CES نمایشگاه بزرگ جهانی است که در آن برندهای مطرح محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند. ایسوس هم طبق سنوات گذشته می‌خواهد محصولات جدیدش را رونمایی کند که یکی از این محصولات ASUS ROG GX501 است. این محصول قطعا از خانواده Republic of gamers ایسوس است که می تواند جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان به بازی داشته باشد.

ایسوس در اقدام خلاقانه خود دست به تولید لپ‌تاپی با کارت گرافیکی 1080 (Nvidia GTX1080) زده است؛ کارت گرافیکی که اکثر بازی‌های روز را به راحتی می تواند اجرا کند. در نگاه اول شاید به نظر بیاید این اقدام یک اتفاق معمولی در جهت پیشرفت فناوری یک دستگاه باشد، ولی وقتی دقیق‌تر موضوع را بررسی می‌کنیم، پی می‌بریم که درواقع جا دادن این کارت گرافیکی درون دستگاهی که ضخامتش حدود 16 میلی‌متر است تقریبا امکان‌پذیر نیست. ولی ایسوس با طراحی منحصربه‌فرد این دستگاه توانسته این مهم را امکان‌پذیر کند و پیش‌بینی می‌شود جایزه بهترین طراحی را نیز از آن خود کند.

image

 

اطلاعات دقیق و زیادی از این دستگاه در دست نیست، ولی طبق خبر‌هایی که از آن به گوش می‌رسد به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده است و احتمالا CPU به‌کاررفته در این دستگاه مدل Intel Core i7-7700HQ یا Intel Core i7-7820HK باشد. همچنین این دستگاه قابلیت پشتیبانی از 24 گیگابایت رم و نسل جدید هاردهای (SSD (NVME را نیز دارد. قیمت و مشخصات دقیق این دستگاه را می‌توانید بعد از رونمایی آن در نمایشگاه CES 2017 مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Paco

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
اینا واسه بچه پولداراس.ماها منتظر رونمایی از نسل جدید k501 هستیم با گرافیک gtx1050

محمدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
asusیکی از بهترین شرکت های تولید لب تاب های گیمینگ هست بابا لب تای که می خواد رو نمایی کنه معلومه می خواد غوغا کنه