خانهاخبار
محبوب‎ترین برندها و گوشی‌های ایران در پاییز 95

محبوب‎ترین برندها و گوشی‌های ایران در پاییز 95

کافه بازار در جدیدتری گزارش خود آماری از محبوب‌ترین برندها و گوشی‌های اندرویدی کاربران ایرانی در پاییز 95 را منتشر کرده که در ادامه مطلب می‌توانید آن را کاملا مطالعه کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

کافه بازار در گزارش فصل پاییز خود آماری از محبوب‌ترین برندها و گوشی‌های کاربران اپلیکیشن بازار را منتشر کرده است. از آنجا که بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب دارند، با مشاهد این آمار می‌توان دید خوبی نسبت به سلیقه کاربران گوشی‌های هوشمند ایرانی به دست آورد و آن را به کل جامعه بسط داد.

image

بر این اساس سامسونگ همچنان محبوب‌ترین برند در میان خریداران گوشی‌های تلفن همراه است و 55.6 درصد کاربران کافه بازار از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند که در مقایسه با تابستان 1.9 درصد رشد داشته است.

سهم هوآوی با اینکه در پاییز 0.7 درصد کاهش داشته اما رتبه دوم خود را حفظ کرده است. سهم سونی نیز از 5.9 به 7.4 درصد رسیده تا سومین برند محبوب ایرانی‌ها باشد.

برندهای ال‌جی، اچ‌تی‌سی و لنوو نیز جایگاه فصل تابستان خود را حفظ کرده‌اند و در پاییز نیز به ترتیب چهارمین، پنجمین و ششمین برند محبوب گوشی‌های اندرویدی کاربرانی ایرانی شده‌اند.

image

اگر به فهرست پراستفاده‌ترین گوشی‌های کاربران بازار نگاهی بیندازید متوجه می‎شود که سامسونگ و هوآوی آن را قرق کرده‌اند. همانطور که در تصویر مشخص است Galaxy J7، Galaxy J5، Galaxy A5، Galaxy S5، Galaxy S6، Galaxy S3، Galaxy S7، Galaxy Note 5، Galaxy Note 4 و Galaxy S4 میان کاربران ایرانی بیشتر استفاده می‏شود.

image

خوب است نگاهی هم به سهم نسخه‌های مختلف اندروید در بازار ایران داشته باشیم. طبق گزارش کافه بازار اندروید کیت‌کت با 27 درصد بیشتر استفاده را در دستگاه‌های اندرویدی ایرانی‌ها دارد. پس از آن اندروید لالیپاپ با 22 درصد دوم است و اندروید جلی‌بین با 17 درصد سومین نسخه پر استفاده اندروید در ایران است. نکته قابل توجه افزایش 7.1 درصدی سهم اندروید مارشمالو است که طی سه ماه از 4.7 به 11.8 درصد رسیده.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

kaveh

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
من الان میت 8هواوی دستمه به نظر شما قیمتش زیر 800تومنه! ثانیا من از کافه بازار استفاده نمیکنم نصبم نمیکنم ایران اپس و پارس هاپ خیلی بهتر از کافه بازاره

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
داداش سامسونگ گلکسی یانگ دارن

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
منم هر روز اخبار آیفون رو چک میکنم ولی آیفون گوشی محبوب من نیست!

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
دوست عزیر نسبت به تابستان عرض کردم نه اون ستون سبز کم رنگ

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
دوست عزیز فکر میکنم شما متوجه موضوع خبر نشدید. این آمار بر اساس نظرسنجی جمع آوری نشده بلکه از اطلاعات کاربران اپلیکیشن بازار به دست اومده.