خانهاخبار
گوشی V20؛ جان‌سخت در لباسی شیک

گوشی V20؛ جان‌سخت در لباسی شیک

همیشه بعد از خرید گوشی‌های هوشمند بخصوص پرچم‌داران گران قیمت اولین کاری که می‌کنیم تهیه قاب محافظ برای بدنه و محافظ صفحه برای صفحه نمایش گوشی است. زیرا صدمه دیدن این بخش‌ها در بعضی مواقع هزینه‌ای معادل قیمت خود گوشی روی دستمان می‌گذارد.
۱۳۹۵/۱۰/۶

در این میان بعضی شرکت‌ها کیفیت و دوام محصول را فدای زیبایی و طراحی می‌کنند و بعضی دیگر برعکس. ولی امسال ال‌جی با عرضه گوشی V20 نشان داد که در کنار زیبایی و طراحی مدرن، می‌توان گوشی هوشمند بادوام بسیار بالا و مقاوم نسبت به ضربه و آسیب ساخت که خیال مشتری را بابت حفاظت از گوشی راحت کند.

image

برای دستیابی به ظاهر زیبا و در عین حال بادوام، ال‌جی از آلمینیوم سبكی در کنار مواد مقاوم با منشا سیلیكون استفاده کرده است .  آلومینیوم AL6013 که در هواپیماها،قایق‌ها و دوچرخه‌های كوهستان استفاده می‌شود که باعث سبکی و استحکام ویژه این گوشی شده است. اگر گوشی بیوفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیكون پلی كربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه كه در كلاه‌های کاسکت یافت می‌شود شوك وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی كاهش می‌دهد.

نکته جالب اینکه V20 توانسته است مجوز نظامی MIL-STD 810G را دریافت کند و از این رو به جهت هر گونه نبرد سختی آمادگی دارد. V20  به منظور کسب این گواهینامه، طی آزمایشاتی دشوار و ویژه، 24 تست سقوط سخت را پشت سر گذاشته است. به همین دلیل V20 هم اینک در برابر تمامی مخاطرات فیزیکی روزانه آمادگی کامل خواهد داشت.

در ساختار LG V10 نوارهایی از جنس فولاد ضد زنگ حضور داشتند که استاندارد مقاومت در برابر سقوط MIL STD-810G را با خود به ارمغان آورده بودند. این ساختار در LG V20 هم حضور پیدا کرده است. این تلفن می‌تواند بدون اینکه دچار آسیب شود از ارتفاع 1.2 متری از روی نمایشگر، گوشه‌ها و کناره‌ها سقوط نماید. نمایشگر این گوشی به صورت لبه به لبه طراحی شده است و لبه‌های تیز باعث شده تا تلفن هنگام سقوط، از آسیب‌های احتمالی مصون بماند. به علاوه جنس بدنه به گونه‌ای ساخته شده است که امکان لغزش به حداقل کاهش پیدا کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

sarbaz

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
درورد برتو اي نكته بين /زدي تو هدف

علی

۱۳۹۵/۱۰/۷
کاش می شد یه عکاس حرفه ای روش استفاده از تنظیمات دستی این گوشی رو توضیح میداد

علی

۱۳۹۵/۱۰/۷
با سلام و خسته نباشید
ال جی تو این گوشی خوب کار کرده و یه گوشی تقریبا کامل و ساخته ولی خوب ایراداتی هم داره اول کندی خیلی کم که گاهی هست تو رابط کاربریش 2 تو بخش نرم افزار دوربین کمی بیش از حد تصویر رو پردازش می کنه البته نه همیشه و در کل کم ایراد ترین گوشی شو روونه بازر کرده باطریش برای من که بازی نمی کنم یک رو نیم با وب گردی شبکه های اجتماعی و عکس گرفتن صحبت کردن دووم میاره که خوبه صفحه نمایش خیلی خوبی داره .

Arash Darbari

۱۳۹۵/۱۰/۶
درکل برا شرکت ال جی احترام زیادی قائلم و خیلی داره از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برا گوشیاش سنگ تموم میزاره ولی طراحی گوشیاش جوریه که هم زیبا نیس گوشیاش هم به شدت درشته بزرگه ارگونومی گوشی باید جوری باشه که برا کار های روزمره ادم پدرش درنیاد یه عکس سلفی میخای بگیری گوشی اونقدر بزرگ نباشه که از دستت بزرگتر باشه پدرت دربیاد برا یه سلفی گرفتن متاسفانه این ایرادیه که سامسونگ هم تو گوشیاش داره من همیشه و گوشیاش روز به روز گنده ترو بد دست تر میشه من همیشه سعی میکنم بی طرفانه حرف بزنم عاشقو کشته مرده ی هیچ برندی هم نیستم گوشی باید ارگونومی خوبی داشته گوشی بالای 5.2 اینچ مناسبت نیس الان ممکنه ایراد بگیرین از من ولی تو روز مبادا که بخورید به مشکل میبینید حرفم درسته و واقعا بعضی جاها اذیتتون میکنه گوشی های درشتو کته یقور

Abbas

۱۳۹۵/۱۰/۶
درود بر سلطان الجی