خانهاخبار
محکم‌ترین پرچمدار 2016 بازار کدام است؟

محکم‌ترین پرچمدار 2016 بازار کدام است؟

کیفیت ساخت و محکم بودن گوشی چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر میخواهید بدانید کدام یک از پرچمداران 2016 محکم‌تر از بقیه است و کدام یک راحت‌تر تعمیر می‏‎شود این ویدیو را تماشا کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۲

در سال 2016 پرچمداران متعددی به بازار آمدند که هر یک از نظر قدرت سخت‌افزاری و طراحی مدعی بازار است. از میان تست‌های مختلف انجام گرفته روی گوشی‌های هوشمند تست‌های عجیب و غریب Zack Nelson در کانال یوتوب JerryRigEverything مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داد.

این کانال گوشی‌های شرکت‌های سازنده تلفن همراه را از نظر خراشیده شدن صفحه و بدنه، مقاومت در برابر شعله آتش و خمیده شدن دستگاه مورد آزمایش قرار می‌‌دهد که احتمالا ویدئوهای آن را در جی‌اس‌ام دیده‌اید. حالا JerryRigEverything به سراغ گوشی‌های تست شدن در طول سال 2016 رفته است تا محکم‌ترین و ضعیف‌ترین آنها را انتخاب کند. همچنین در ادامه خواهید دید کدام گوشی راحت‌تر و کدام یک سخت‌تر از بقیه تعمیر می‏شود.

این ویدئو را نگاه کنید و به ما بگویید چقدر با این انتخاب‌ها موافق هستید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (107 نظر)

فرامرز

۱۳۹۶/۸/۲۲
گوشی برای محکمی و دوام بیشتر اول سونی و دیگر هیچ

حسین

۱۳۹۶/۶/۳۱
به نظر من بهترین‌گوشی و مقاوم ترین گوشی هواوی ۴ هسته ای هست

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
آخه به جز انفجار که یه مدل بیشتر نبوده دیگه چی میتونین بگین . البته این خوشی هایی رو که دارین نمیتونیم ازتون بگیریم شاد باشین یه مدل سامسونگ منفجر شد خوشحال باشین چه دستاورد بزرگیه براتون برید حال کنین

فرنام

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تنها مشکل بدنه فلزیه که با کلید هم خط می افته که مشکل نیست کاور میخری میندازی توش

فرنام

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
ال جی v20 از 1000 متر پرتاب میکنه با چکش میزنه تا تمام زور نمی تونه قدرت v20 خیلی بیشتر از اس7 اج هست ال جی. V20 و v10 استاندارد های نظامی داره