خانهاخبار
با رنگ‌های مورد علاقه کاربران گوشی‌های هوشمند در سال 2016 آشنا شوید

با رنگ‌های مورد علاقه کاربران گوشی‌های هوشمند در سال 2016 آشنا شوید

سال 2016 میلادی در حال پایان یافتن است و حالا قصد داریم به یکی از نکات بسیار مهم در مورد ظاهر و طراحی گوشی‌های هوشمند در این سال بپردازیم. امسال تولیدکنندگان گوشی هوشمند علاوه بر رنگ‌های معمولی و رایج سراغ دیگر رنگ‌های خاص و جدیدی رفتند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به بهترین رنگ‌های موبایل‎‌های هوشمند در سال 2016 نگاهی بیندازیم.
۱۳۹۵/۱۰/۳

سال 2016 موبایل‌های زیادی با رنگبندی مختلف و متفاوت نسبت به گذشته معرفی و روانه بازار شدند که توانستند مخاطبان خوبی برای خود ایجاد کنند و با کمی تفاوت و نوآوری فروش بهتری نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشند. از جمله این اسمارت فون‌ها باید به آنر 8 از شرکت هوآوی، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، گوگل پیکسل، گلکسی اس7 و وان پلاس 3T اشاره کرد.

رنگ مورد علاقه کاربران در سال 2016: آبی

طبق اطلاعات منتشرشده رنگ آبی یاقوتی، آبی درخشان و آبی مرجانی محبوب‌ترین رنگ‌های دارندگان اسمارت فون‌ در سال 2016 است. درواقع طراحی فوق‌العاده باکیفیت و زیبای آنر 8، گوگل پیکسل و گلکسی اس7 اج در کنار رنگ‌های آبی منحصر به فرد سبب شده این اسمارت فون‌ها زیباتر و خاص‌تر باشند و در میان صاحبان گوشی هوشمند از اهمیت و توجه بیشتری برخوردار شوند.

هوآوی آنر 8

image

بدنه باکیفیت و خوش‌ساخت گوشی آنر 8 شرکت هوآوی با ترکیب شیشه در جلو و آلومینیوم در عقب سبب شده است این موبایل هوشمند یک گوشی لاکچری و بسیار جذاب باشد. آنر 8 نسخه‌ای با رنگ آبی یاقوتی (Sapphire Blue) دارد که می‌توان آن را یک گجت شیک و بسیار جذاب در سال 2016 دانست.

سامسونگ گلکسی اس7 اج

image

موبایل سامسونگ گلکسی اس7 اج به عنوان پرچمدار تمام عیار یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است که طرفداران بسیار زیادی نیز در ایران دارد. این موبایل هوشمند به تازگی دارای یک رنگ جذاب و خاص شده که توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند. رنگ آبی مرجانی (Blue Coral)، که به تازگی وارد آمریکا شده و در ایران نیز موجود است، بسیار خاص و تماشایی است. ظاهر شیک و کاملا پوشیده از رنگ آبی مرجانی در گلکسی اس7 اج با ظاهر متالیک و کناره‌های طلایی رنگ سبب شده این گوشی خاص‌تر از هر دستگاهی باشد.

گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال

image

یکی از رنگ‌های موبایل‌های جدید تمام‌گوگلی، یعنی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال، رنگ آبی درخشان است که در نگاه اول به یک اسباب بازی برای بچه‎‌های کوچک شباهت دارد، اما در عین حال فانتری و خاص است. با توجه به این مسئله که رنگ آبی یکی از رنگ‌های تشکیل‌دهنده لوگوی این کمپانی است، شاید در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رنگ‌های قرمز، زرد و سبز برای گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال باشیم.

سایر رنگ‌های موردعلاقه کاربران در سال 2016: طلایی و مشکی براق

رنگ‌های طلایی (گلد) و مشکی براق در سال جاری توانستند مخاطبان بسیاری به سمت خود جذب کنند. رنگ طلایی در بدنه آلومینیومی گوشی جدید شرکت وان پلاس، وان پلاس 3T، شاید کمی خسته کننده‌تر باشد نسبت به رنگ طلایی درخشان استفاده‌شده در گلکسی اس7، اما وان پلاس 3T با کیفیت طراحی بالا و رنگ طلایی کم‌رنگ توانست مخاطبان متعددی به سمت خود جذب کند.

image

گلکسی اس7 اج شرکت سامسونگ چند هفته پیش با رنگ Black Pearl عرضه شد که به صورت آشکاری از رنگ جت بلک در گوشی آیفون 7 کپی‌برداری شده است.  در هر صورت رنگ مشکی براق در میان کاربران محبوب است و تنها مشکل آن خش‌پذیری شدید و بسیار بالاست که شاید نظر شما را در خرید موبایلی با این رنگ تغییر دهد.

 

رنگ مورد علاقه کاربران در سال 2017 چیست؟

image

در سال 2017 انتظار می‌رود مانند سال 2016 رنگ‌های خاص و لاکچری در دید کاربران محبوب باشند. برای مثل یکی از رنگ‌هایی که احتمال می‎‌رود در سال 2017 بسیار رایج و محبوب شود رنگ قهوه‌ای متالیک است. این رنگ در آخرین عضو خانواده میت شرکت چینی هوآوی، میت 9، با ترکیب رنگی شکلاتی و گلد حضور دارد. رنگ قهوه‌ای متالیک یک رنگ گرم، لاکچری و جذاب است که می‌تواند رنگ محبوب سال 2017 شود.

 

بهترین رنگ در سال 2016 در موبایل‌های هوشمند کدام است؟ شما فکر می‌کنید چه رنگی در سال 2017 رنگ سال گوشی‌های هوشمند باشد؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
خسته نباشی دلاور

توحید

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
آبی جنگلی

alirezafam8

۱۳۹۵/۱۰/۴
آقای فوقی جواب بدین چرا xz نیست

alirezafam8

۱۳۹۵/۱۰/۴
وقتی که با تعصب صفحه میسازن و این مطلاب رو میزارن پس نباید به بقیه حرفاشون اطمینان کرد

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۴
بیخیال حرفه ای :دی
حقیقتا پشت پیکسل دورنگ شده خیلی ضایع استو جزو زشت ترین گوشی های گوگل ه (نکسوس ها به مراتب زیباتر بودن) و این رنگ آبیش هم شبیه اسباب بازیه