خانهاخبار
با بهترین تکنولوژی‌های سال 2016 آشنا شوید

با بهترین تکنولوژی‌های سال 2016 آشنا شوید

سال 2016 میلای در در حال اتمام است اما در این سال صدها دستگاه و گجت مختلف معرفی شدند که بسیاری از آنها حرفی برای گفتن نداشتند و خسته کننده بودند. حالا قصد داریم نگاهی به گجت‌های موفق و محبوب در سراسر دنیا در این سال داشته باشیم. در ادامه با جی اس ام همراه باشید تا نگاهی به 20 تکنولوژی برتر سال 2016 میلادی بیندازیم.
۱۳۹۵/۱۰/۳

در سراسر جهان طرفداران و عاشقان در حوزه تکنولوژی بسیار زیاد هستند، افرادی که به دنبال گجتی جدید و موفق هستند تا از آن استفاده کنند. در سال 2016 میلادی گجت‌ها و دستگاه‌های بسیار زیادی معرفی شد، دستگاه‌هایی که بیشتر آنها خسته کننده بودند و حرف زیادی برای گفتن نداشتند اما برخی از این دستگاه‌ها موفق عملکردند و توانستند نگاه‌ کاربران را به سمت خود بکشانند. امسال به جز کپی‌های گسترده شرکت‌های حوزه تکنولوژی، شاهد نوآوری‌های زیادی در زمینه دستیار‌های هوشمند، پهبادها و از همه مهمتر تلفن‎های هوشمند بودیم. در ادامه با ما همراه باشید تا 20 تکنولوژی برتر سال 2016 را از آخر به اول از نگاه وب سایت Mashable به شما معرفی کنیم.

۲۰- کابل میکرو یو اس بی MicFlip

image

برخی از مواقع بهترین  گجت ساده‎ ترین آن‌ها است. کابل میکرو یو اس بی MicFlip توسط شرکت Winnergear با طراحی بسیار هوشمندانه‌ای عرضه شده است تا حدی که با خودتان می‌گویید که تا قبل از طراحی و تولید این کابل چرا شرکت دیگری آن را تولید نکرده است. این کابل در یک طرف خود دارای یک ورودی میکرو یو اس بی و در سمت دیگر دارای یک یو اس بی نوع A است اما شاید از خود بپرسید کابل‌هایی همچون MicFlip که در بازار موجود هستند اما در اشتباه هستید چرا که این کابل دارای یک قابلیت ویژه است. کابل MicFlip به شما اجازه نمی‌دهد آن را اشتباه وارد کنید در واقع این کابل را از هر سمتی وارد کنید، بدون مشکل دستگاه‌ شما را متصل یا شارژ خواهد کرد. از جمله مشخصات این کابل باید به طول دو متری، محافظ کابل از جنس نایلون بافته شده و قسمت‌هایی از روکش طلا اشاره کرد که باعث خواهد شد در برابر خوردگی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

 

۱۹- گوشی وان پلاس 3T

image

پرچمدار جدید و تمام عیار شرکت چینی وان پلاس، گوشی وان پلاس 3T، دومین نسل از وان پلاس 3 است. گوشی وان پلاس 3T با سخت افزار و نرم افزار قدرتمند در کنار ظاهر جذاب و لبه‌های برش خورده یک موبایل بسیار خوش دست است که با قیمت بسیار مناسب یعنی 440 دلار که نسبت به آیفون 7 و گلکسی S7 شرکت سامسونگ دارای قیمت پایین‌تر است و این مسئله باعث شده این موبایل بدون رقیب و یکی از اقتصادی ترین‌ گزینه‌های خرید یک تلفن هوشمند، گوشی وان پلاس 3T باشد.

 

۱۸- سشوار سوپر سونیک دایسون

image

شرکت دایسون یک تولید کننده معروف انگلیسی در حوزه لوازم خانگی است که به تازگی از یک سشوار رونمایی کرده است اما این سشوار باز طراحی شده است و دارای قابلیت‌های جدیدی نسبت به سشوار های یکسان قدیمی است. سشوار سوپر سونیک دایسون همانند دیگر محصولات کمپانی دایسون قیمتی کمتر از 400 دلار آمریکا ندارد اما این محصول با فن قدرتمند و بدون صدای خود می‌تواند به راحتی و به سرعت موهای شما را خشک کند و کمترین آسیب را به آنها نسبت به سشوارهای معمولی وارد کند. خلاقیت در ساخت این سشوار بسیار قابل توجه است.

 

۱۷- هدفون بیتس سولو 3

image

اگر با هدفون سولو 2 از شرکت معروف بیتس آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این هدفون بسیار کامل بود اما مشکل باتری در آن وجود داشت. هدفون سولو 3 از شرکت بیتس با باتری بهتری سولو 2 را تکرار کرده است. در این هدفون قدرتمند از تراشه Apple w1 (تراشه استفاده شده در هدفون‌های بیسیم اپل، ایرپادز‌ها) استفاده شده است که باعث شده این هدفون از 12 ساعت طول عمر باتری به 40 ساعت باتری دهی افزایش داشته باشد. همچنین سولو 3 در عرض چند ثانیه با دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS 10 همگام سازی می‌شود. اگر به دنبال یک هدفون بدون سیم با کیفیت صدای عالی، طول عمر باتری بالا هستید سولو 3 شما را شگفت زده خواهد کرد تا حدی که باید گفت دیگر چه چیزی از یک هدفون بدون سیم می‌خواهید؟

 

۱۶- کروم بوک 14 شرکت ایسر

image

کروم بوک 14 شرکت تایوانی ایسر دارای قیمتی پایین‌تر از یک مک بوک یا لپ‌تاپ ویندوزی است. از این لپ‌تاپ 300 دلاری انتظارات چندان بالایی نمی‌رود اما باید گفت کروم بوک 14 ایسر دارای ویژگی‌های جالبی است. این لپ‌تاپ دارای بدنه‌ای آلومینیومی و خوش ساخت است که کیفیت ساخت بالایی دارد. همچنین کروم بوک 14 ایسر به صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، تعدادی زیادی پورت یو اس بی،  اسلات کارت SD، صفحه کلید برگ، تاچ پد لمسی و با کیفیت و باتری قدرتمند با طول عمر 7 تا 9 ساعت مجهز شده است. گفتنی است که سیستم عامل کروم را نمی‌توان یک کامپیوتر واقعی دانست اما این واقعیت دارد که ما 99 درصد از زمانمان را در مرورگر کروم سپری میکنیم به همین سبب بهترین گزینه برای وبگردی کروم بوک 14 کمپانی ایسر خواهد بود.

 

۱۵- دوربین سونی A6300

image

اگر به دنبال سرعت، کیفیت و ثبت تصاویر عالی هستید، دوربین سونی A6300 یک دوربین بدون آیینه است که می‌تواند گزینه بسیار شایسته و مناسبی برای خرید باشد. دوربین سونی A6300 یک دوربین سبک وزن با کیفت تصویر خیره کننده، فوکوس اتوماتیک سریع، عکس برداری پیوسته در 11 فریم با قابلیت فیلمبرداری  و ضبط ویدئو با کیفیت 4K است.

 

۱۴- دوربین گو پرو Hero 5 Black/ Hero 5 Session

image

شرکت گو پرو در دو سال اخیر به صورت قدرتمندی بازار دوربین‌های ورزشی و لوازم عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای را از آن خود کرده است. این شرکت با عرضه دوربین Hero 5 Black/ Hero 5 Session در سال 2016 توانست در بازار دوربین‌های ورزشی بار دیگر جایگاه خود را تثبیت کند. طراحی ضد آب دوربین   Hero 5 بدون داشتن هیچ گونه قاب، سیستم جی پی اس، نمایشگر لمسی در مدل Hero 5 Black و اجرای فرامین صوتی در کنار قابلیت استفاده از Go Pro Plus، سرویس اشتراک گذاری شرکت گو پرو باعث شده تا این دوربین‌ها بهترین‌ها باشند و کاربر هنگام استفاده از آنها لذت ببرد.

 

۱۳- گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

image

پرچمداران شرکت گوگل که توسط شرکت تایوانی اچ تی سی تولید شدند یعنی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال دارای طراحی مطلوب و شکیلی هستند که می‌توانند بهترین تجربه از استفاده از سیستم عامل اندروید را در اختیار شما قرار دهند. موبایل‌های سری پیکسل شرکت گوگل تنها اسمارت فون‌هایی هستند که از قابلیت Google Assistant پشتیبانی  و از پلتفورم واقعیت مجازی شرکت گوگل با هدست‌های Daydream View VR و کنترلر آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. دوربین قدرتمند با نتایج بسیار خوب و قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت، عمر باتری فوق العاده و دارا بودن جک هدفون از نکات جذاب موجود در این گوشی به شمار می‌رود.

 

۱۲- لپ‌تاپ مک بوک پرو با تاچ بار لمسی

image

مک بوک پرو یک جهش در دنیای لپ‌تاپ‌های شرکت اپل تلقی می‌شود چرا که با خرید مک بوک پرو دیگر قادر نخواهید بود از پورت‌های MagSafe استفاده کنید در واقع در نسل جدید مک بوک درگاه‌های جدید USB نوع C (تاندربولت 3) برای استفاده در دسترس شما خواهند بود. همچنین کلید‌های Function در این لپ‌تاپ از بین رفته است و این کلید‌های دستوری از طریق یک نمایشگر لمسی OLED جایگزین شده‌اند تا در هر اپلیکیشن‌ دستورات خاص و مخصوص بر روی آن ظاهر شود و استفاده از آن برای کاربران به صورت لمسی بسیار ساده‎تر و جذاب‌تر شود.

 

۱۱- نسخه کلاسیک و قدیمی کنسول نینتیندو NES

image

در کمال تعجب یکی از بهترین فناوری‌های سال 2016 میلادی یک کنسول قدیمی و ارزان قیمت اما خاطره انگیز و نوستالژیک است. کنسول بازی اصلی شرکت نینتیندو، نینتیندو NES به شما بازی‌های با کیفیت 4k یا واقعیت مجازی را ارائه نخواهد داد در واقع این کنسول ساده‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. هنگام خرید این کنسول، 30 بازی کلاسیک از نینتیندو NES همچون Mario, Zelda, Donkey Kong, Metroid و غیره را دریافت کرد که در سال 1980 میلادی عرضه شده بودند. دو عدد پورت در کنسول بازی نینتیندو NES برای اتصال دسته‌های بازی وجود دارد. این کنسول بازی با طراحی جالب خود در کف دست شما جای خواهد شد و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. گفتنی است که است که قیمت کنسول بازی نینتیندو NES تنها 60 دلار است.

 

۱۰- لپ‌تاپ Razer Blade Stealth

image

یکی از رقبای سرسخت مک بوک پرو از شرکت اپل، لپ‌تاپ جدید شرکت ریز، ریزر بلید استیلت است. این لپ‌تاپ قدرتمند یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی در سال 2016 میلادی است که با وزن یک کیلو و 200 گرمی، سیستم عامل ویندوز 1، درگاه‌های کامل همچون (یو اس بی نوع C، یو اس بی نسخه 3.0، HDMI و جک هدفون) و کیبورد دارای نور زمینه با قابلیت تغییر نور پس زمینه در میان 16.8 میلیون رنگ یک گزیه بسیار درجه یک محسوب می‌شود. لپ‌تاپ ریزر بلید استیلت دارای بدنه از جنس آلومینیوم با رنگ مشکی است که کاملا مشابه رنگ اسپیس گری مک بوک پرو است. لپ‌تاپ بلید استیلت از شرکت ریزر دارای یک پردازنده قدرتمند Core i7 نسل ششمی از شرکت اینتل برای اجرای هر فرمان پردازشی سنگین و کارت گرافیک Intel HD Graphics 520 به صورت پیش فرض است که با استفاده از آن می‌توانید بازی‌های سبک را اجرا کنید اما اگر قصد دارید لپ‌تاپ خود را به یک سیستم گیمینگ تبدیل کنید، می‌توانید از کارت گرافیک اکسترنال کمپانی ریزر استفاده کنید، قابلیتی که به نظر نمی‌رسد در لپ‌تاپ مک بوک پرو بتوان آن را مشاهده و استفاده کرد.

 

۹- نسل دوم دستیار آمازون اکو

image

همانطور که می‎‌دانید شرکت آمازون با پروژه اکو و دستیار صوتی الکسا وارد بازار دستیارهای صوتی و قدرتمند شد اما دومین نسل از آمازون اکو دارای قیمت و اندازه ای متفاوت نسبت به نسل اولیه اکو است. نسل جدید آمازون اکو دارای اندازه‌ای همچون یک توپ هاکی است اما دقیقا تکنولوژی نسل اول خود را دارد و با استفاده از فرمان صوتی الکسا می‌توانید از وضعیت آب و هوا باخبر شوید، موسیقی پخش کنید، در هنگام آشپزی دستور پخت را به صورت صوتی دریافت کنید یا حتی گجت‌های هوشمند خانه را مدیریت کنید. اسپیکرهای استفاده شده در نسل دوم آمازون اکو مانند نسل اول چندان قدرتمند نیست اما می‎‌توانید آن را به یک اسپیکر بلوتوث وصل کنید و از صدایی بلند‌تر لذت ببرید. نکته قابل توجه در مورد نسل دوم آمازون اکو، قیمت ۵۰ دلار است که می‌توانید بسته‌ی ۶ تایی آن را با قیمت ۲۵۰ دلار تهیه کنید.

 

۸- هدفون‌های بی‌سیم اپل؛ AirPod

image

هدفون‌های جدید شرکت اپل که چندی است وارد بازار شده‌اند شاید طراحی متفاوتی نسبت به ایرپادهای سیم‌دار نداشته باشند اما این هدفون‌های جدید به دلیل استفاده از تراشه اپل W1 همچون بیتس سولو 3 که در این لیست به آن اشاره شده، بسیار قدرتمندند. نسل جدید ایرپادزهای کمپانی اپل به سادگی‌ با دستگاه‌های اندرویدی و با سیستم عامل iOS جفت می‌شوند و طول عمر باتری آن ها تا 5 ساعت است. همچنین این هدفون‌های بدون سیم دارای پوشش نرم و صافی است. از نکات مهم این هدفون باید به داشت میکروفون‌هایی برای عدم ورود صدا به محیط داخلی گوش و کاهش نویز‌ها اشاره داشت تا شما از صدای محیط نیز با خبر شوید.

 

۷- پهباد DJI Mavic Pro

image

پهباد فانتوم 4 از شرکت DJI بهترین تا به امروز بود است اما اندازه بزرگ آن قطعا کاربرد آن را برای افراد عادی کمتر می‌کرد حالا تمامی ویژگیی‌های فانتوم 4 در یک پهباد کوچک به ابعاد یک بطری آب جای گرفته است. این پهباد کوچک اما خارق العاده Mavic Pro نام دارد. از جمله ویژگی‌های این پهباد باید به اندازه کوچک، و قابلیت‌های استفاده شده در فانتوم 4 همچون فیلمبرداری با کیفت 4k و غیر قابل ردیابی بودن و اجتناب از برخورد با موانع اشاره داشت.

 

۶- دوربین 360 درجه‌ای شرکت سامسونگ

image

دوربین 360 درجه‌ای شرکت کره‌ای سامسونگ، گیر 360 (Gear 360) اولین دوربین فیلمبرداری 360 درجه‌ای در دنیا نیست اما یکی از دوربین‌هایی است که با اتصال آن به موبایل هوشمند خود می‌توانید از فیلمبرداری لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید. استفاده از سامسونگ گیر 360 بسیار ساده و آسان است و شما بدون هیچگونه مشکلی می‌توانید ویدئو و تصاویر 360 درجه‌ای با وضوح بالا حتی در شرایط آب و هوایی نامناسب را ثبت کنید چرا که ایت دستگاه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

 

۵- دستیار گوگل؛ Google Home

image

شرکت گوگل در جواب به محصول آمازون اکو دستیاری شخصی، ارزان قیمت‌تر و با طراحی بسیار زیباتر نسبت به آمازون اکو را با نام گوگل هوم تولید و روانه بازار کرده است. این گجت کاربردی از دستیار صوتی شرکت گوگل بهرمند است که نسبت به دسیتار صوتی الکسا که در آمازون اکو استفاده شده است، از قدرت بیشتری برخوردار است. شما با استفاده از گوگل هوم و فرمان‌های صوتی آن قادر هستید چراغ‌های خانه خود را روشن کنید، موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید و از وضعیت آب و هوایی با خبر شوید در واقع نکته مهم در رابطه با این محصول در اختیار داشتن انبوهی از اطلاعات در غول اینترنت جهان، شرکت گوگل است که باعث می‌شود کارایی و محبوبیت دستیار گوگل هوم بیشتر از آمازون اکو باشد.

 

۴- آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

image

پرچمداران جدید شرکت اپل، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یکی از داغ‌ترین فناوری‌های اپل محسوب می‌شوند. موبایل‌های آیفون 7 و ایفون 7 پلاس با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون و کلید هوم هپتیک که در هنگام فشار دادن حس یک کلید فیزیکی را به کاربر القا می‌کند، حرفه‌های تازه‌ای برای گفتن داشتند. به صورت کلی آیفون 7 تغییر زیادی نسبت به نسل گذشته نکرده است اما جابه جایی خطوط آنتن و اظافه شدن یک محافظ برای دوربین، مقاومت در برابر آب، عمر باتری بهتر، دوربین اصلی قدرتمند‌تر مخصوصا در دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس، اسپیکرهای استریو و سیستم عامل iOS نسخه 10 سبب شده تا این گوشی بهبودهایی اساسی داشته باشد و لذت استفاده از آن نسبت به نسل‌های گذشته دو چندان باشد.

 

۳- سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 Edge

image

شرکت کره‌ای و معروف سامسونگ یکی از غول‌های بزرگ صنعت موبایل است که امسال حتی با عدم موفیقت و مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 شکست بزرگی نخورد و درجا نزد چرا که محصول قدرتمند و با کیفیت این شرکت یعنی آخرین پرچمدار سری کهکشانی شرکت سامسونگ، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در بازار ثابت کردند یکی از بهترین‌ها هستند. شرکت سامسونگ تمامی قابلیت‌های محبوب و خوب در موبایل گلکسی اس 6 را به گوشی اس 7 آورد و در نتیجه این موبایل یک اسمارت فون اندرویدی قدرتمند با عملکرد سخت افزاری عالی، طول عمر باتری بالا، دوربین پیشرفته و درجه یک است که در برابر آب نیز مقاوم است و از اسلات کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

۲- هدست واقعیت مجازی HTC Vive

image

پس از چندین سال تولید نسخه‌های آزمایشی و کیت‌های توسعه دهنده، شاهد عرضه دو هدست بالا رده Oculus Rift و  HTC Viveبه بازار بودیم. هدست واقعیت مجازی ریفت برای شرکت فیسبوک بود که تجربه چندان جذابی از واقعیت مجازی را برای شما ایجاد نمی‌کرد اما هدست واقعیت مجازی Vive از شرکت تایوانی اچ تی سی بهترین گجت در حوزه واقعیت مجازی در سال 2016 میلادی است. کنترلرهای Vive در واقع دنیای واقعیت مجازی را با دنیای واقعی و تحرک تلفیق کرده‌اند و نسبت به دسته‌های ایکس باکس استفاده شده در Oculus Rift تجربه‌ای واقعی و طبیعی‌تر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

۱- عینک اسنپ چت

image

بعد از شکست فاجعه بار شرکت گوکل با عینک گوگل گلس دنیای گجت‌های هوشمند به صورت ویران شدن پیش می‌رفت اما شرکت اسنپ چت به کمک گجت‌های هوشمند آمد و با ایده جدیدی در حوزه عینک‌های هوشمند، این صنعت را وارد عصری جدید کرد. بهترین تکنولوژی سال 2016 میلادی، عینک Spectacle از شرکت اسنپ چت است که نخستین محصول سخت افزاری این شرکت است. این عینک دارای دوربین‌هایی با زاویه گسترده همچون چشم انسان است که با استفاده از آن می‌توان عکاس و فیلمبرداری کرد. قیمت این عینک هوشمند تنها 130 دلار آمریکا است و با استفاده از ماشین‌های فروش اسنپ بات به فروش می‎‌رسد که نوعی جدید و هیجان انگیز در محصولات فناوری است.

 

نظر شما در مورد تکنولوژی‌های معرفی شده چیست؟ شما کدام تکنولوژی سال 2016 را بهتر از همه می‌دانید؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۸
اون کابله رو گذاشتید بعد نه سرفیس استودیو هست نه سرفیس تب نه سرفیس بوک نه اکس باکس 1 اس که انقدر پیشرفت کرد نه صفه خمیده سونی حاشیه های باریک سری های جدید گوشیای ال جی نه اکسپرا xz نه هالولنز. اون کابله چیه اخه در مقابل اینا. این عینکه رو گذاشتین هالولنزو نزاشتین. حاشیه دوربیناش زرده. متوجهین؟ زرده. چن نفر دلشون میخاد عینک دودی با دوتا دایره زرد بزارن. کار نداریم اس 7 گوشی خوبیه. نسبت به خیلی گوشا بهتره مثل گوشیای چینی ولی جا داشت حداقل در کنارش اینارو میزاشتین. الان کنسول قدیمی نینتندو اصلا مگه براش بازی هم هست؟ اون فقط برای دکور خونه مصرف داره. تو همین سایت که طرفدار شماره 1 اپله خودتون به ایر پادز اپل گیر داده بودین تو یه پستم از نظر تعمیر پذیری 0 گرفته بود. چیییییی؟ کابل؟!!!؟؟؟! لپتاپای razor رو دیدین 10 ملیونه با رم 2. چییییییییی؟ مگس کشن اینا نه لپتاپ؟هاااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟ وات؟

کاظم

۱۳۹۵/۱۰/۶
مثلا اس۷ پرچمدار سامسونگه ها البته خودم ایفون دارم ولی خب زوره همچین مشکلی داشته باشه بعدشم کی تاحالا گوشی ک نوخریده روریست میکنه قابلیت always onهم ک کاملا صفحه نمایشتو فعال نگه نمیداره فقط ساعتونشون میده من منظور اینه ک گوشی رو ک دستت میگیری میخوای دکمه هوم یاپاورو بزنی ک گوشی باز بشه دیرعمل میکنه! فک کنم گوشیهایی ک داشتی اونقد کند بودن ک الان مشکل ای۷ روهم متوجه نمیشی

الکس

۱۳۹۵/۱۰/۵
در ضمن آقا باید خدمت شما عرض کنم که عینک واقعیت مجازی الجی نزدیک به 700 تومن پولشه و از زمانی که اومده شاید 20 30 تومن هم ارزون نشده ولی عینک واقعیت مجازی سامسونگتون اولش که اومد فکر کنم حدود 600 تومن قیمتش بود ولی در حال حاضر 125 تومن قیمتشه. که البته سایت سایمان دیجیتال تبریز در حال حاضر توی سایتشون زده با تخفیف 10 تومن 115 تومن خخخخخ بعد شما چیو میگی عالی تره

کریم

۱۳۹۵/۱۰/۵
ضمنا همتون میدونین که دگسو یه سایت آماتوره تو زمینه دوربین موبایل بهتره شما برین یه سری به همین پست های قبلی همین سایت جی اس ام و حتی چند تا سایت خارجی و معتبر خارجی مثل جی اس ام آرنا و فون آرنا که تو تست دوربین و عکساشون میبینین که یامهونگ اس 7 ادج و اس 7 جونتون حتی جز 6 7 تا دوربین برتر بین گوشی های هوشمند هم نیست پس بهتره شماها یکم چشاتونو باز کنین و واقع گرا باشین و در انتها یکم علم و مطالعتونو بیشتر کنین

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۵
دیدی به روی خودتون نمیارین چون همین خودتون دیدم توی اینستاگرام و سایت های مختلف گفتین که گوشیمون هی ریستارت میشه و هنگ میکنه و به اصطلاح مشکل فریز داره که جدیدا گوشیای پیکسل ایکس ال و پیکسل به اون دچار شدن ضمنا دیگه جایی این حرفو نزنی ازت میخندن ها ما تا حالا دیده بودیم و شنیده بودیم که گوشیای سامسونگ و گاها برخی مدل های سری ام اچ تی سی و اکثر گوشیای سونی و هوآوی مدام لگ دارن و هنگ میکنن. بیش از 60 65 درصد رمشون همیشه پره و فن هاشو کلافه کرده و بعد یه مدت دچار افت سرعت و اختلال کیفیت میشن و از پس چند تا بازی اچ دی هم برنمیان چه برسه به فول اچ دیش دیگه نشنیدیم بگن گوشس های الجی تیک دارن برام تازگی داره ضمنا من مطالعه م بجاس بهتره تو یکم مطالعتو بیشتر کنی