خانهاخبار
AirPods غیرقابل تعمیر است؛ نمره صفر برای اپل!

AirPods غیرقابل تعمیر است؛ نمره صفر برای اپل!

شاید قیمت فروش ایرپاد اپل برای خیلی از کاربران بالا باشد، ولی اگر تصمیم خریدش را دارید بهتر است آرزو کنید این هدفون هیچگاه خراب نشود چون غیرقابل تعمیر است!
۱۳۹۵/۱۰/۱

تعمیر شدن دستگاه‌های خریداری‌شده موجب اطمینان خاطر مشتریان می‎شود، مخصوصا اگر بابت آن قیمت گزافی پرداخت کرده باشند. سایت iFixit یکی از معروف‌ترین منابع تعمیر لوازم الکترونیکی است که بر اساس سهولت باز کردن و قابل تعمیر بودن به دستگاه‌ها امتیاز می‌دهد.

این روزها Apple Airpods نقل محافل است و طی چند روز گذشته خبرهای زیادی در مورد این هدفون بی‌سیم منتشر کرده‌ایم. حالا اپل ایرپادز به دست iFixit رسیده است تا بررسی کند در صورت خراب شدن چقدر احتمال تعمیر آن وجود دارد.

در ویدئو زیر روش باز کردن Airpods و جدا کردن قطعات داخلی آن را مشاهده می‌کنید. اینطور که iFixit می‌گوید هدفون بی‌سیم اپل را پس از باز کردن نمی‌توان دوباره سر هم و تعمیر کرد؛ بنابراین از 10 نمره صفر به آن تعلق گرفته است!

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
نه داداش كيفيت و كار در عمل مهمه

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
اره جون خودت

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
هيچ وقت خراب نميشه كه بخواييد تعميرش كنيد

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲
عزیز هندزفری برندای دیگه این قیمت نیست که میشه یه نو خرید
وقتی کسی ۱ میلیون پول هندزفری میده نباید تعمیر بشه؟

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲
سلام
نظر من رو بخوای با توجه به استفاده شما از هدفون اصلا خرید سنهایزر رو پیشنهاد نمیکنم چون صدایی مناسب برای کار شما در اختیارت قرار نمیده(بیس خیلی کم و صدایی یکم تیز و تفکیک صدای بالا که بدرد این کار نمیخوره)
و اینکه میگی جلوش میکروفون داشته باشه و برا گیم میخوای من هدست های ریزر رو پیشنهاد میکنم قیمتش حدود ۳۰۰ هست خودم هم ۴ ساله از مدل razer electra استفاده میکنم و عالیه که البته توقف تولید شده
پیشنهاد من:razer kraken pro headset
فقط یه نکته موقع خرید دقت کن چون بعضیاش با رابط usb هستش و به گوشی موبایل نمیخوره