خانهاخبار
پرندگان خشمگین با یک بازی جدید به استقبال تعطیلات زمستانی می‌رود

پرندگان خشمگین با یک بازی جدید به استقبال تعطیلات زمستانی می‌رود

شرکت Rovio برای تعطیلات پایان سال میلادی یک بازی جدید با شخصیت‌های «پرندگان خشمگین» ساخته که دوم دی ماه منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۹/۳۰
image

پرندگان خشمگین (Angry Birds) از اولین سری بازی‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی‌او‌اسی بود که همه‌گیر شد و سود فراوانی برای شرکت سازنده‌اش، Rovio، به ارمغان آورد. تا امروز بازی‌های زیادی از این سری در سبک‌های مختلف عرضه شده است و با وجودی که پرندگان خشمگین مانند روز اول دیگر آن‌قدر‌ها محبوب نیست، راویو دست‌بردار نیست و نمی‌خواهد به این راحتی یکی از منابع اصلی درآمدش را از دست بدهد.

راویو به زودی یک بازی جانبی جدید از سری پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Blast! منتشر می‌کند. از نظر سبک این بازی به بازی محبوب Candy Crush Saga شباهت دارد که در آن باید اشیای همرنگ را (که در این بازی این اشیا همان پرندگان هستند) در دسته‌های سه تایی با هم جفت کنید. البته همان‌طور که انتظار می‌رود اگر بیش از سه پرنده را با هم جفت کنید، جوایز مختلف و امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید.

مانند سایر بازی‌های این روزها، پرندگان خشمگین جدید با پرداخت درون‌برنامه‌ای عرضه می‌شود، اما راویو امکانی فراهم کرده است که برای کسانی که نام‌نویسی کنند تا روز رونمایی از بازی، 22 دسامبر (2 دی)، انتشار رسمی بازی به آن‌ها اطلاع داده شود، بسته‌ی طلای داخل بازی به ارزش 9.99 دلار به آن‌ها هدیه داده می‌شود. از اینجا می‌توانید برای دریافت این بازی پیش ثبت‌نام کنید.

ممکن است شما هم از اینکه پرندگان خشمگین همه‌جا هستند، خسته شده‌ باشید. فیلمی که امسال با شخصیت‌های این بازی ساخته و اکران شد نیز نظر بسیاری از منتقدان را جلب نکرد. شاید بهتر باشد راویو به فکر خلاقیتی دیگر باشد و دست از سر این بازی سابقا محبوب بردارد. نظر شما چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۱
عجب پیشرفتی نمودن. حالا دیگه بازی اتاری میسازن؟