خانهاخبار
عرضه (Galaxy A (2017 به ژانویه موکول شد

عرضه (Galaxy A (2017 به ژانویه موکول شد

طرفداران گوشی‌های میان‌رده گلکسی ای منتظر معرفی آنها در ماه دسامبر نباشند، چون احتمالا سامسونگ با تاخیری یک ماهه مدل جدید این خانواده را به بازار می‌فرستد.
۱۳۹۵/۹/۳۰
image

چیز زیادی به پایان سال 2016 باقی نمانده است و هنوز تاریخ رونمایی از مدل 2017 گوشی‌های Galaxy A مشخص نیست. سامسونگ در سال‌های اخیر گوشی‌های گلکسی ای را در ماه دسامبر معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد امسال این برنامه به ژانویه موکول شود.

خبرهای جدید این طور عنوان می‌کنند که Galaxy A3 (2017) و Galaxy A5 (2017) احتمالا در اواسط ژانویه در اروپا معرفی می‎شوند و در رنگ‌های سیاه، آبی، طلایی و صورتی به بازار می‌آیند. منبع این خبر قیمت Galaxy A3 (2017) را 350 یورو و قیمت Galaxy A5 (2017) را 450 دلار اعلام کرده، اما از تاریخ و قیمت عرضه Galaxy A7 (2017) اطلاعی به ما نداده است.

در هفته‌های گذشته اطلاعات خوبی از خانواده پرطرفدار Galaxy A به دست آورده‌ایم. بنچمارک‌ها و جزئیات فاش‌شده از این گوشی‌ها نشان می‌دهد با گوشی‌های میان‌رده بسیار خوبی روبه‌ور هستیم که سخت‌افزارها و ویژگی‌های ارزشمندی دارند و باز هم می‌توانند نظر خریداران را به سوی خود جلب کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

Amir

۱۳۹۵/۱۱/۲
سلام برای A3 2016 نسخه جدید یعنی Android 7 کی میاید ؟

Danial

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
من خودم مغاز دارم و سامسونگ خرید و فروش می کنم هستم. این گوشی بخاطر اینکه میان رده است قیمت بالا ندارد.
شاید ... ۱۶۰۰۰۰۰۰ تا a5: 1500000 هست و ۱۳۰۰۰۰۰تا a3; 1200000 هست . ولی یا این کارایی خیلی خوبه .. باز می گم اطلاعات دقیقی دربارهی قیمت ها ندارم ، گوشی هم تا آخر بهن تو ایران میاید ....

هادی

۱۳۹۵/۹/۳۰
قیمت یکیش چرا بر حسب یورو است . اون یکی بر حسب دلار !!!!

htc11

۱۳۹۵/۹/۳۰
فک کنم این مدلشم داره میترکه....همرو به تاخیر انداخته..???

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۳۰
اگه ژانویه عرضه بشه حداکثر تا فوریه به ایران می‌رسه ولی باید بعد از ورود به ایران کمی صبر کرد تا قیمت ها به واقعیت نزدیک بشه بعد خرید.