خانهاخبار
مشکل اسپیکر گوشی‌های پیکسل جدی است!

مشکل اسپیکر گوشی‌های پیکسل جدی است!

مشکل جدیدی در گوشی‌های Pixel گوگل کشف شده که به نظر می‌رسد همه‌گیر است. این مشکل به اسپیکر دستگاه برمی‌گردد که هنگام پخش صدا در حالت حداکثر به وجود می‌آید.
۱۳۹۵/۹/۲۹

به نظر می‌رسد تجربه اول گوگل در ساخت گوشی تلفن همراه چندان هم موفق نبوده است. در اینکه گوشی‌های پیکسل از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازارند شکی نیست، اما همکاری این شرکت با اچ‌تی‌سی و تجربه‌ بالای آنها این انتظار را ایجاد می‌کند که با محصولی بی‌عیب و نقص روبه‌رو باشیم.

کاربران متعددی در سراسر جهان مشکل دوربین، داغ شدن دستگاه و از کار افتادن میکروفون Pixel و Pixel XL را گزارش کرده‌اند، ولی حالا مشکل جدیدی در این محصولات کشف شده که به صدای اسپیکر مربوط می‎شود.

همانطور که در فیلم می‌بینید، اسپیکر گوشی‌های پیکسل هنگام پخش با حداکثر صدا با مشکل مواجه می‏‌شوند و صدای خش‌خش تولید می‌کنند. کاربری که این فیلم را ضبط کرده است ادعا می‌کند همه گوشی‌های Pixel و Pixel XL این ایراد را دارند، حتی دستگاه‌هایی که تعویض شده‌اند.

هنوز مشخص نیست این مسئله به سخت‌افزار گوشی مربوط می‌شود یا ایراد نرم‌افزاری است، ولی با توجه به گسترده بودن مشکل قطعا گوگل پیگیر آن خواهد شد و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (85 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
عزیز من شما چرا حرص می خوری، سهامدار اچ تی سی هستی؟ بگن.گیرم دروغ باشه و ما در ایران شعورمون پایین، اما فروش گوشی ها در دنیا چی میگه؟ اپل و سامسونگ.غیر از اینه؟ یا همه شعورشون نمیرسه جز دوستان طرفدار اچ تی سی؟ اسپیکر عالی اصلا مگه میخوای ساب ووفر استفاده کنی؟ تنها قابلیت اچ تی سی همینه وگرنه اندروید و لگ با هم عجین شدند.

ahmad

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
با سلام دوستان ، من تقریبا اکثر ریویوها و نقدهایی که توی یوتوب و فروم رسمی گوگل میشه رو خوندم و در مورد این مشکل اینطوری که عنوان شده ظاهرا برای بعضی گوشی های پیکسل این اتفاق میفته (ظاهرا ورژن international اینطوری بوده و ورژن us آمریکایی این مشکلات رو نداشته )
قطعا اگه الان وارد بازار ایران شده باشه ورژن بین المللی هستش ، من با توجه به تصمیمم میخرمش اگه این مشکل رو داشت همینجا اعلام میکنم پست میدم توی کامنتا.

Keyhan

۱۳۹۵/۱۰/۵
من 10 دارم و با همه پرچمدارا مقایسه کردم و قسم میخورم نتیجه مقایسم برتری بلامانع 10 به همشون بوده و بهترین گوشی سال هست. هم دوربین هم صفحه هم صدا هم دیزاین هم جنس بدنه مقاومت و زیبایی هم رابط کاربری و قدرتو سرعتش هم دقتو سرعت تاچش هم باتریو سرعت شارژش هم امکانات جدیدش از قبیل قابلیت گلو مد تاچ جدید و سنسورای جدید برای جواب تماس و قابلیت اسمارت لاکش هم هدفونش... بازم بگم؟ قیمتشم الان خیلی مناسبه

pm

۱۳۹۵/۱۰/۱
بلندگو و هدفون و کیفیت و همه چی

k

۱۳۹۵/۱۰/۱
@ علی
htc عرضه سر هم کردن گوشی رو هم نداشته وگرنه این اتفاق نمی افتاد که همه بیان ازش ایراد بگیرن .