خانهاخبار
تخفیف قابل توجه مایکروسافت روی لومیا 950 و 950 ایکس ال

تخفیف قابل توجه مایکروسافت روی لومیا 950 و 950 ایکس ال

روز گذشته مایکروسافت قیمت گوشی‌های Lumia 950 و Lumia 950 XL را رسما کاهش داد. در ادامه دلیل این تصمیم و قیمت‌های جدید این دو گوشی را بررسی خواهیم کرد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۲۸

اگر به تازگی وارد وب‌سایت مایکروسافت شده باشید، احتمالا متوجه این قضیه شده‌اید که این شرکت قیمت پرچمداران خود را به صورت چشمگیری کاهش داده است. مایکروسافت تخفیفاتی برای پرچمداران خود در روز‌های آخر سال میلادی لحاظ کرده: تا ۲۴ دسامبر می‌توانید لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال را با کاهش قیمت چشمگیری به عنوان هدیه کریسمس از این کمپانی دریافت کنید. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال به ترتیب با کاهش قیمت ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری همراه بوده‌اند که برای خریداران می‌تواند وسوسه‌کننده باشد. بدین ترتیب طی زمان مشخص‌شده می‌توانید لومیا ۹۵۰ را با قیمت ۲۴۹ دلار و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال را قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنید. 

image

 

دلایل اصلی این تصمیم‌گیری مایکروسافت را می‌توان این چنین حدس زد:

  • فروش پرچمداران این شرکت به قدری با استقبال کم مواجه شده که شرکت، برای جبران ضرر یا کسب سود بیشتر، مجبور به کاهش قیمت آنها شده است.
  •  عرضه و جایگزین شدن Elite X3 به‌عنوان پرچمدار جدید ویندوز ۱۰ ساخت شرکت اچ‌پی

کاربران و وفاداران به ویندوز فون از این پس برای بهترین تجربه استفاده از ویندوز ۱۰ روی گوشی هوشمندشان می‌توانند پرچمدار جدید اچ‌پی را با قیمت ۶۴۹ خریداری کنند. Elite X3 دارای پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است که قدرت بیشتری نسبت به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به‌کاررفته در لومیا ۹۵۰ دارد. همچنین با Desk Dock می‌توانید همانند Continuum گوشی هوشمندتان را تبدیل به کامپیوتر رومیزی کنید که قطعا تجربه لذت‌بخشی ایجاد خواهد کرد. 

از آنجا که این تخفیف موقتا روی پرچمداران مایکروسافت اعمال شده است، تاثیری روی قیمت آن در کشورمان نمی‌گذارد؛ به‌خصوص که این روزها شاهد نایاب شدن اومیا ۹۵۰ ایکس‌ال در بازار کشورمان هستیم و فروشندگانی که آن را در اختیار دارند با قیمت نسبتا بالا به فروش می‌رسانند.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حمید

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
دوست عزیزم مایکروسافت بهترین پکیج سیستم عامل و سخت افزار خوب رو در کنار هم ارائه میده، وقتی یه گوشی اندرویدی دستت میگیری انقدر بی امنیته که انگار تمام فایلها و مدارک شخصی و مهم و محرمانتو با همه به اشتراک گذاشته باشی ولی ویندوز امنیت بالایی داری. سیستم عامل اندروید بیشترین بدافزارو داره، در حقیقت اسم آبنبات چوبی بهش میاد (;

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۱
دوست گل من که کلا رو اتیشی. قیمت لومیا به دلار اونقد بود چون پک کاملش یک قطعه یک ملیونی هم توش بود. چون عزیزان موبایل فروش بقیه پک رو کف میرن قیمتش کم میشه. لومیا اوایلی که اومده بود 2 و خورده ای بود حداقل اولین بار که تو وان دیجیتال اومد و من همون روزای اول زنگ زدم قیمتش و گرفتم دو و خورده ای بود.

yashar2080

۱۳۹۵/۱۰/۱
6 -7 ماه اول قیمت 950 xl با داک از 3 تا 3.5 میلیون پایین نمیومد....بعدها شد 2.5 میلیون(بعد یک سال)... الان سه چهار ماهه شده 1.3 میلیون!!!!!... از روز اولی که اومده صد و هفتاد هشتاد تومن فرق کرده؟!!!!جلو 180 یه صفر هم بزاری باز کمه.....الان کدوم گوشی رو با اسنپدراگن 810- دوربین کار زایس- سنسور عنبیه- صفحهqhd... میدن 1.300!!!!!!!!اونم گوشی که قابلیت کوانتینیوم داره... انتظار داشتین مثلا این گوشی به جای 1.300 میشد 700.. 800 تومن؟!!!!!!!!یه خورده زیادی میکرد

محمد

۱۳۹۵/۹/۲۹
شما درست میگی!!!!
به ده زبان زنده دنیا هم بگیم شما اون فروشنده رو نماینده میدونی!!!

فرهاد

۱۳۹۵/۹/۲۹
الان تو ایران گران میشود!!!