خانهاخبار
امکان انتقال اسکنر انگشت Galaxy S8 به پشت دستگاه

امکان انتقال اسکنر انگشت Galaxy S8 به پشت دستگاه

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای کم کردن حاشیه نمایشگر گلکسی اس 8 دکمه خانه و اسکنر اثر انگشت را به پشت دستگاه منتقل کند.
۱۳۹۵/۹/۲۸
image

در بازار داغ شایعات Galaxy S8 خبرهای ضد و نقیض زیادی در مورد این گوشی می‎شنویم که یکی پس از دیگری همدیگر را تایید یا تکذیب می‌کنند. یکی از موضوعاتی که شایعات زیادی در موردش وجود دارد اسکنر اثر انگشت و دکمه خانه پرچمدار بعدی سامسونگ است که گفته می‎شود برای اولین بار این دکمه از دستگاه حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه پیش‌بینی شده است گلکسی اس 8 از نمایشگر دو طرف خمیده با حاشیه بسیار کم استفاده کند، هیچ بعید نیست سامسونگ برای محقق کردن آن قید دکمه خانه معروفش را بزند.

با رونمایی Synaptic از حسگر اثر انگشت اپتیکی‌اش این شایعه تقویت شد که ممکن است سامسونگ Galaxy S8 را به این فناوری مجهز کند، اما یک منبع کره‌ای ادعا کرده است دکمه خانه و حسگر اثر انگشت S8 به پشت دستگاه منتقل می‎شود.

انتظار داریم سامسونگ در کنفرانس MWC 2017 از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، اما تا آن موقع خود را آماده شنیدن شایعات بیشتری از Galaxy S8 کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
داداشه گلم شما و آیفون پرستا اول پول جمعکنین برید همون مدله دکمه ای سامسونگ و بخرید بعد نظر بدینن سامسونگ چه بعد از همه شرکت ها موبایل زده باشه چه قبلشون اصله موضوع اینجاست که دو ساله کله برندهای موبایل و کرد تو سطله آشغال و امثاله شماها فقط شایعه سازی باید کنین پشتش تا بزنینش زمین وگرنه تو تولید و تکنولوژی که حرفی برای گفتن ندارین برید همون شایعه سازی کنین .اپل که عملا دو ساله تعطیل شده رفته پارسال جای گوشی دوربین زد امسال هم که چیزی دیگه نداشت بنده خدا اومده جای گوشی هارد زده داره میفروشه کلا فاتحشون خونده شده رفته هر وقت هر شرکتی انقدر وجود داشت یه محصوله تازه تولیدش و با اون همه هزینه تولید تعطیل کنه به خاطر ارزش گذاشتن به مشتری هاش بعد میتونه ادعای مشتری مداری کنه .من که نوت 7 که گرفتم و دارم استفاده میکنم مشکلی هم ندارم تازه بهم پیشنهاد داشت با اس 7 و یه ساعت ساامسونگ تعوض کنم و نکردم تازه تو کشوری که هنوز این گوشی رسمی پخش نشده بود این کارها یه شرکت و بالا میبره نه فرت و فرت تولید محصول چرت و پرت .

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
منظورت اینکه یه گوشی داری زیرش عکس ویندوز داره نمیدونی هنگ یعنی چی نمیدونی پردازنده یعنی چی کلا جز عکس و موزیک کاره دیگم انجام میده که هنگ کنه ؟من از چند ساله نوته 3 و 4 و 5 دارم هنگ ندیدم مگر اینگه شماها شایعه درست کنین .ماها عادت داریم کلا موقیت کسه دیگر و نمیتونیم ببینیم .

IsaacRostamzadedh

۱۳۹۵/۱۰/۹
حرف آخر من اینه که سامسونگ 30 به 70 است یعنی 30 درصد بد و70 درصد خوب
سامسونگ: گوشی های بد و مسخره مانند ( استار پلاس ، جی 2 ،3 ، نوت7 و اس 4 ) رو درست کرد ولی از طرفی تونست با ساخت گوشی های مانند ( نوت 5 ، نوتی4 ، اس 5 و اس 6 واس7 ،خانواده های آ و جی ) گوشی های بد و مسخره اش رو از فکر مردم ببره بیرون
ولی بگذریم هیچ شرکتی مثله هواوی نیست با سوابق کمی که داره تونست در بازار جهانی 2 مقام رو به دست بیاره به نظر من گوشی های هو اوی ارزش پولی رو که پاش میدی دارن

bijhan

۱۳۹۵/۱۰/۱
کاش ویندوز باقی میموندو عمومیت میگرفت اونوقت این گوشی هاتونو باید مینداختین تو جوب
دوسال ه یه پایین رده وینفون دارمهنوز نمیدونم هنگ یعنی چی

MiL@D

۱۳۹۵/۱۰/۱
@مصطفی
@ Earl_Arya
@Cadillac
اطلاعات هرسه تاتون کمه
که به شخصه از ارل و کادیلاک که طرفدارای متعصب HTC هستن چنین توقعی نداشتم
اولا که درسته M9 داغ نمیکرد
"جوش میاورد"
اما با اپدیدت نرم افزار از 53 درجه دمای به زیر 40 درجه رسید (حتی در زمان شارژ و کار های سنگین)
که میشه گفت تقریبا 13 درجه
نه ۳ درجه
علت اولیه دمای بالای اون هم اسنپدراگون 810 و عدم هماهنگی میان سخت افزار و بخش نرم افزاری تلفن بود که بعداز اون اپدیدت رفع و حالا دمای 37 38 درجه با توجه به بدنه تمام فلزی کاملا منطقی و غیر قابل ایراده
خواهشا کمی با اطلاعات کافی برندی رو نقد کنید با تشکر