خانهاخبار
14 بازی با پیشنهادهای اختصاصی برای Galaxy S7 سامسونگ

14 بازی با پیشنهادهای اختصاصی برای Galaxy S7 سامسونگ

سامسونگ مجموعه ای از 14 بازی مشهور اندروید را در اختیار کاربران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج قرار داده است که با دانلود آنها می‌توانند به پیشنهادها و امتیازهای ویژه رایگان درون بازی‌ها دست پیدا کنند.
۱۳۹۵/۹/۲۸

در ماه‌های گذشته سامسونگ توجه ویژه‌ای به Galaxy S7 و Galaxy S7 edge نشان داده است تا جبرانی برای حادثه نوت 7 باشد. اضافه کردن ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید، پیشنهاد تخفیف و هدایای رایگان برای خریداران و عرضه رنگ‌های جدید خانواده اس7 از جمله‌ کارهایی است که سامسونگ برای تبلیغ و ترغیب بیشتر کاربران انجام داده.

سامسونگ در جدیدترین اقدام خود مجموعه‌ای از 14 بازی مشهور اندروید را با نام Galaxy Game Pack در اختیار دارندگان Galaxy S7 و Galaxy S7 edge گذاشته است. کاربران با دانلود این بازی‌ها می‌توانند از پیشنهادهای ویژه، کارت و سکه رایگان استفاده کنند که فقط به این دو پرچمدار تعلق می‌گیرد.

image

شما باید با گوشی خود وارد صفحه Galaxy Game Pack در گوگل پلی شوید و با نصب هر کدام از این 14 بازی از امتیازهای تشویقی درون برنامه استفاده کنید.

شما کدام یک از این 14 عنوان را برای بازی انتخاب می‌کنید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Saeed

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
من یک عالمه بازی با اس ۶
میکنم تا الان هیچ گاه هنگ نکرده
حالا شما میگی اس ۷ هنگ میکنه؟

Amir

۱۳۹۵/۱۰/۲
گنگسنر وگاس

Iman

۱۳۹۵/۱۰/۱
حالا این همه دعــــوا سر چیه معلومه ســـــامـــــــــسونـــــگـــــ
پرچمش از همه این برندای بی نام نشون بال‍اتره هر چه قدرم پول بدی بازم کمــــه.????منفی ندید که اصلا خـــــوشـــم نمیاد.

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۲۹
Yh@
دیگ به دیگ میگه روت سیاه :)))))) جی اس ام خودت میدونی اول از همه کی این درگیری را شروع کرد. بیشترین توهین به دیگران در این سایت توسط yh انجام شده ولی انگار شما دیواری کوتاه تر از من پیدا نکردید! Yh تو هم برو این شعارها را توی گوش خودت بخون شاید از خواب غفلت بیدار شدی. ادب را از که آموختی؟ از بی ادبان(Yh) :))))))

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۲۹
از جی اس ام نهایت تشکر و سپاسگذاری رو دارم که رعایت آداب معاشرت رو به این دوستمون کردن...امیدوارم با این کلمات وجه برند مورد علاقشونو پایینتر از این نیارن