خانهاخبار
نگاهی نزدیک به میت 9 پورش دیزاین هوآوی

نگاهی نزدیک به میت 9 پورش دیزاین هوآوی

نسخه پورش ادیشن میت 9 هوآوی با ظاهری متفاوت دوستداران متعددی دارد. اگر می‌خواهید نگاهی به بسته‌بندی زیبای این گوشی بیندازید، با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۲۸

معرفی میت 9 پورش دیزاین هوآوی را باید اقدام غافلگیرکننده هوآوی در کنفرانس چندی پیش این شرکت دانست. در حالی که مشخصاتی مشابه میت 9 معمولی داشت، میت 9 پورش دیزاین با طراحی متمایز و برتر با داشتن نمایشگر امولد QHD و خمیده، ظاهری متفاوت به خود گرفته است.

درحالی که میت 9 مدتی است عرضه شده، تا عرضه میت 9 پورش دیزاین حدود یک ماه باقی مانده و افراد بسیاری چشم‌انتظار ورود این گوشی به بازارند. به همین خاطر در ادامه عکس‌هایی از بسته‌بندی این گوشی پیش روی شما قرار داده‌ایم.

بسته‌بندی بزرگ میت 9 پورش دیزاین بسیار چشمگیر است و پر است از چیزهای مختلف. اولین چیزی که در این جعبه خودنمایی می‌کند قاب چرم اختصاصی پورش دیزاین است که به خوبی خمیدگی گوشی را پوشش می‌دهد.

دو استاندارد متفاوت شارژر در این باکس وجود دارد و یک تبدیل میکرو یواس‌بی به USB-C نیز در جعبه دیده می‌شود. درنهایت هدفون‌ها و کابل باکیفیت USB-C هوآوی نیز درون این جعبه دیده می‌شود.

میت 9 پورش دیزاین در ماه ژانویه در برخی بازارها به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

Amin

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
عالی

Amin

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
با عرض سلام.گوشی واقعا خوبیه .سخت افزار قوی .طراحی عالی ..صفحه نمایش با رزولوشن بالا.
ولی ای کاش تو طراحی یه نوآوری یا ابتکاری به خرج میداد.چون طراحی گوشیا همه دارن مثل هم میشن.
درضمن قیمت شم فوق العاده بالاست.آخه کی حاضر میشه برای یه گوشی هفت ملیون پول بده درصورتی که می تونه با همین پول شاید سه عدد گوشی تاپ یه برندو بگیره.

شهرام

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
با عرض سلام ب دوستان بحث سامسونگ هواوی یپا برا خودش استقلال پرسپولیس شده دوستان عزیز سامسونگ با هواوی قرارداد بسته و این گوشی صفحش از سامسونگ خریده تا به مشتریانش اعلام کنه ضعفی که بابت صفحه نمایش میباشد در حال برطرف شدن هسش در ضمن هواوی با غول دنیا اپل نیز قرارداد بسته و داره تو دیزاین مهندسین اپل به کمک هواوی میان هواوی دیزاینش در کالیفرنیا میباشد وداره ی کمپانی ژاپنی برای تولید صفحات نمایشش خریداری میکنه شرکت jpn هواوی تقلید کار بود سامسونگ به دادگاه میکشید هواوی رو ..سامسونگ قبول کرده که هواوی نقش چشم گیری داره تو بازار این دوشرکت مطمین باشید اپل رو شکست میدن تا5 سال اینده

فواد

۱۳۹۵/۱۰/۴
دوستانی که همش میگن هواوی چینیه برید یکم مطالعه کنید رشته بخدا اون اپلی که فکر میکنید آمریکایی برید بخونید کل کارخونهاش تو چینه واقعا متاسفام براتون

امید

۱۳۹۵/۱۰/۴
با سلام اس7 اج که عمرا به پای این گوشی برسه
دوست عزیز شما برو از همون ال جی باطری بگیرین بعد بیاین از هواووی نقد کنین
درضمن میشه بگی اولین برندی که روی گوشی هاش دوتا دوربین رو گذاشت کی بود؟؟
درضمن طبق توضیحاتی که پایین دادم بهترین جای دکمه هوم اینجاست
البته باید بگم هواووی همون دکمه های لمسی معروف خودش رو داره ولی بازم شما بگوتقلید ...
هواوی شاید یکی از هزار تقلید سامسونگ رو اجرا کرده دوست عزیز....
درضمن باید بگم که متاسفانه بعضی از نظرات من نمیاد بااینکه هیچ چیز توهین امیزی توش نبود امیدوارم که درست بشه به هرحال